medans jag inte är hemma..

1. Vad heter jag i mellannamn?
Christin
2. Vad heter min mamma?
Carina
3. Vart jobbar min mamma?
Lilja & co, Quality hotell
4. Vad heter min pappa?
Rolf
5. Vart bor min pappa?
Luleå, Skurholmen
6. Vilken är min favoritfärg?
Lila
7. Vilken bil vill jag ha sen när jag ska skaffa?
En vit Bmw 118d & när jag är rik ska jag ha en hummer!
8. Vad går jag för linje?
Barn & fritid
9. Vad har jag för mp3-spelare?
Nån billig skrot!
10. Vilka piercingar har jag isatta?
En monroe & två i tungan
11. Hur många tatueringar har jag?
Ingen nu, men snuskigt sugen på ett par!
12. Vilken är min favoriträtt + dryck?
vad som helst 
13. Vad dricker jag helst (alkoholhaltig dryck) ?
Hembränt!
Cider..
14. Vad har jag för ögonfärg?
Brun ofc
15. Vilken är min naturliga hårfärg?
Nån blond
16. Vart bor jag?
Norrbottenslän, Luleå, Hertsön!
17. Hur många par glasögon har jag?
2 + x antal solisar!
18. Vad heter min långhals (dinosauren som min hand alltför ofta förvandlas till) ?
Can't tell you ;)
19: Vilken skola gick jag högstadiet på (kuggfråga) ?
Hertsöskolan
20. Vilken är min favoritfilm?
Finns många bra.. Nyckeln till frihet, a walk to remember, The last song osv..  
21. Vad gillar jag för musik?
Allt med lite fart! mest rnb
22. Vem är min favoritsångare/sångerska?
Bruno Mars utan tvekan, Rihanna möjligtvis
23. Vad av följande åker jag: Skateboard, longboard eller snowboard?
Inget av de, men jag kan åka skateboard! ;)
24. Vad har jag för mobiltelefon?
LG 510 gd pop eller nått
25. Vilken är min favorit Ben&Jerrys glass?
Säg det.. aldrig mer än smakat 2 smaker så
26. Hur många (biologiska) syskon har jag?
3
27. Vem är min favoritskådis?
Channing Tatum
28. Vad är bu beroende av?
J (a).. MUSIK!
29. Vilka länder har jag besökt?
Turkiet & finnelandet!
30. Vad hette jag i efternamn innan jag bytte till min mammas?
Alltid heta både mammas & pappas!

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)



Ja det skulle jag kunna göra. Hahah.



Allt bra idag? :)



Kram

2011-01-20 @ 12:35:58
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Den spetskjortan är från cubus:)

2011-01-20 @ 12:43:12
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: precis. men de känns bra när man gjort de :D händer till helgen?

2011-01-20 @ 12:53:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: emmi

- tack Hanna! <3

2011-01-20 @ 16:28:32
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Viola Söderberg

Sv: jag ska träna och sova :D

2011-01-20 @ 17:19:43
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0