Du snurrar min värld




De var kärlek vid första ögonkastet
Du fick mig att känna så
De var stunden som fick mig att inse
att livet är menat för oss två
Och om jag ska va ärlig har jag inte
känt den känslan förs jag träffa dig
Å om min dröm är riktig
Så vill jag att vi tar det väldigt försiktigt

Jag orkar inte me nå svek, jag klarar inte av de
Har växt ifrån all lek, jag hoppas du förstår det
De som jag behöver är närhet, ja jag behöver din värme
å jag vill bara ha din kärlek

Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.
Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.

Du får min värld att snurra,
den snurrar så hårt för dig.
Du får min puls att pumpa,
för du är en sån fantastisk kille.
För mig är du den enda,
ja du vet jag gör allt för dig
Så låt oss lära känna, varann
För jag vet att jag vill, 
för du är så underbar
Men vad tjänar det till om jag inte får nått svar,
kan du ge mig en chans så du ser vad vi kunde haft

Du får mig bli bländad,
av ditt fina leende,
ögon som tindrar,
ändrar mitt beteende
Jag bara ser det,
allt finns hos dig.
De som jag undrar, 
är jag den rätta för dig
Jag bara känner å vill så mycket mer
när jag sluter mina ögon är det dig jag ser
Jag faller för dig, kan du fånga mig i din famn.
Min dröm blir sann när du bär mitt efternamn.

Jag tänker och känner
snälla kan du svara.
Vill höra ett ja så vi kan få vara.
Vill känna lycka och alltid vara älskad
dig vid min sida är nått jag önskat
Vill att du förstår och följer ditt hjärta
tänk om jag kunde vara den rätta.
Korten är på bordet, nu vet du vad jag känner
Kommer alltid vara du, vad som än händer

Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.
Du får mig känna såhär,
du tar mig till en ny värld.

En känsla, en tanke
En vilja, att vinna
En mans hjärta
Får mig.. Får mig

Du får mig känna så här,
För jag känner så, kan det bli vi två
Du tar mig till en ny värld, å jag vill ha dig här
för jag e så kääär
Du får mig känna så här, jag kan ge dig allt bara jag får
Du tar mig till en ny värld


Kommentarer
Postat av: danten89

Var Swingflys musik bra då, tycker du? :P



Jag har nu skrivit om filmen på bloggen, kika gärna ;)



Kram

2011-02-01 @ 00:42:54
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0