fields of gold..

Jag längtar tills imorron! :O Men ni får inte veta varför (a)
Idag har jag bara varit å städat med mor min, det var sjukt halt i stan :O Och så skulle vi ofc gå ner för värsta branta backen utanför min bror, ni tror inte att jag höll på att ramla? :O Nog om det, sen gick vi på Smedjan en sväng, mamma kollade på skor och även låtsas pappa :)
Sen for vi hem, lagade mat åså, så jag har typ nyss ätit middag, annars  har jag inte gjort ngt spec =P Nu ska jag typ hoppa i duschen, var så trött så jag trodde jag skulle storkna så jag orkade ej duscha på morgonen :P
Sen ska jag nog till vixi om jag inte är med crille =) får se ;) Nu ska jag iaf dra, så jag uppdaterar ikv =)

Ha det bra! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0