skrattparoxysmer (:

tjohej :) sett andra avenyn nyss, måste dock tjuvkika nu på kommande avsnitten =) jag vill veta hur david reagerar ;c
imorron är det skola, jag är less på skolan, men snart jullov igen :D

Skriver igen snart ;p

gick inte å titta andra avenyn på min dator :( suck.. får väl vänta som många andra å se en dag i taget:D
sitter just nu å lyssnar på musik :D ska läsa andras bloggar, det är roligt, lr iaf om dem skriver ngt intressant.
Ska nog vara med min sötnos i morron =)
ojdå, ringde aldig till vixi idag, fast berodde nog mest på att jag inte orkade, hon klarar sig utan mig en dag iaf..

Nu ska jag göra annat, skriver i morron, sov gott alla! :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0