Medium + mjukisbrallor

Nu har jag sett Medium, de är sååå bra, fast det skrämmer mig. Tänk att ständigt drömma mardrömmar? Hemsk, jag skulle aldrig vilja sova.
Ska snart hoppa i säng, ska plugga på läxförhöret i SO. Jag ska fanimej klara minst G.
Och vet ni vad? Jag fick VG på Svenska, Nationella - Läsförståelse. Jag är sååå glad. hihi.

Ikväll har jag varit hos Vixi, vi spelade kort och sen en lite GH + en massa Buzz. Jag kom sist efter vi hade kört Maraton, 25 olika spel, lite less var man. Sen har jag bara kollat på Medium och nu ska jag nog lägga mig!

Imorgon är det "mjukisbyxedagen" enligt nån. Då ska alla tjejer, bara tjejer (!) ha mjukisbyxor. Jag kör på det! Det är fredag, man är trött så man får vara slapp, inte sant? :) Go for it! :)


(bild från google)

Nattinatti♥

Kommentarer
Postat av: Annen

Grattis till VG!



Mysbyxdagar i skolan är bra, då blir man mer avslappnad!

2009-04-03 @ 08:22:33
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg;D

2009-04-03 @ 15:07:31
URL: http://bellaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0