hm. tar rubriken snart!

Jahapp, då var From G's to Gents avsnittet avklarat, fast det var en stund sen. Och känslig som jag är grät jag, haha!
De fyra killarna fick träffa flickvänner plus barn, så himla sött om du frågar mig. Alla på tvn grät typ inklusive jag. Men dock så blev det fel person som fick åka. Eller ja, på sätt och vis, han hade ju endel att ta hand om och så, men endå. Han hade förändrats så mycket. Nog om det!

Gick över tll Vixi innan nio istället för då jag sa att jag skulle det, hennes familj skulle precis bort när jag var påväg att fara så. Men jag gick dit när de kom hem. Vi pratade om stan imorron och om tatueringar. Som det ser ut idag på den fronten så finns det ingen tatuerare i Luleå som gör på folk under 18, surt. Finns väl någon i min närhet som känner någon som gör privat, håll tummarna.

Såja, vad ska jag mer säga? Att jag tänkte spela lite nu på¨Facebook. Hörs om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; HIhi, okej :)

Jag har typ bara slappat hela kvällen och fixat med lite små saker :)

2009-08-16 @ 23:57:56
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0