171209 - 7 dagar kvar..

God morgon. Allt fint? Med mig är det great, förutom denna ständiga kyla, önskar jag hade feber nu, då hade jag väl eventuellt svettats nu istället. Golvet är lika kallt som att gå ut barfota i snön, då är det ju illa.

Ska börja göra mig helt klar alldeles strax, har nyss börjat platta håret lite smått, men det verkar inte vilja bli nog platt. Sen måste jag byta innehåll i väskan och sen gå till bussen, när jag klev upp var det ca 16 minus grader så det har mest troligt blivit kallare. För säkerhets skull tog jag på mig extra leggings idag, det kanske hjälper lite. Får snöra på mig en kofta också, den stickade tröjan från gina är ju inte varm direkt.

Nu väntar plattången & bussen.
Slutar klockan 12.10, hörs efter det.
Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0