Nyårsafton! !

God morgon bloggen. För mig är det iallafall morgon. Klev upp för ca 1 timma sedan, har vaknat sjukt sent de senaste dagarna, vilket leder till att man är vaken sjukt länge på nätterna, vilket sen leder till att man sover ännu längre, ja så fortsätter det!
Låg och försökte sova i ca 1 timme igår, lyssnade på musik, men somnade aldrig.

Hur kommer ni att fira nyår?
Min kommer att firas hemma med familjen först, för att äta middag och sånt. Kvällen kommer att spenderas hemma hos Vixi med henne & Sara.

Okej, internet här segar som aldrig förr så jag ger upp mitt tappra försök med att sitta vid datorn.
Vi hörs senare idag.

Ha en bra dag & ett gott nytt år :)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag dricker inte alkohol! ;)

2009-12-31 @ 14:49:44
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: Sebbe

sv: okej =) , jag läser kenzas & febbs.se =)

kramar!

2009-12-31 @ 15:59:52
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0