Kronprinsessan och David.

Okej, dem har förlovat sig, än sen? Jag tror absolut inte att det är så många som bryr sig, eller? Jag bryr mig inte ett dugg för det påverkar inte mig alltså. Så varför denna uppståndelse? Folk förlovar sig ju varje dag, bara för att hon tillhör kunga familjen så.. äh jag fattar inte helt enkelt..
 
Dem i kunga huset har ju typ endå ingen makt i landet, ingen makt som man märker av iallafall. Varför finns då tillexempel en kung? Vad gör han för nytta? Det enda jag märker av han är när han fyller år, eller när han har namnsdag eller när han är i norrbotten på besök, då skrivs det om honom! Fast om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte ett piss. Han är helt ointressant. Min mening alltså, sen får ju resten av folket tycka som dem vill.


Dem ser ju lyckliga ut iallafall, det är ju huvudsaken.. Grattis iallafall!

Bild tagen från Aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0