syskon kärlek.

Nu är jag tillbaka, har skalat potatis, morötter och ätit mat! Det var iallafall gott.

Innan jag började med potatisen och de så tjafsade jag och min syster, jag skvätta vatten på henne, hon gav tillbaka, jag gav tillbaka, ja ni vet.. Då tog jag en handduk och snärta henne, då skulle hon ge tillbaka så hon försökte slita av mig den, sen lyckades jag finta henne och sprang in på toan, där tog jag en annan handduk, jag öppnade dörren och då snärtade hon tillbaka, 2ggr till och med, så jag gav igen, och hon med, så jag gick typ psykbryt, eftersom jag sällan blir arg, jag var heller inte arg nu, kände bara för att jag ville skrika, så jag skrek, det hördes som fan (sitter här med ont i halsen nu) ja, jag typ dampa lös och just när jag ska slå henne tillbaka med handduken så fastnar den i stången som dusch drapperiet hänger i, den får jag rakt i huvudet, lyckat va? :)



Sen när jag har börjat skala potatis så kommer min syrra och ska hålla på ännu mer, alltså, jag vet absolut inte vad som hände med mig, jag skulle skoja med henne att jag skulle hugga henne med potatisskalaren, så råkar hon komma med handen ivägen, haha! Det var skitkul.
Nej men nu hoppas jag att ni inte tror att jag är något jävla psyk, det är jag verkligen inte och vi bråkade mer på skoj!

Dagens roligaste händelse;
Min mamma och låtsas pappa kommer hem från jobb+ att dem hade handlat. Dem kör in på gården, ställer bilen utanför porten. Det går en stund, jag skalar pot. mamma står och skivar och låtsas pappa gjorde något annat. Min syrra ser att våra grannars mamma går ut, med massa påsar och så, hon går fram till bilen och öppnar passagerar dörren och sätter sig, stänger dörren och så. Min syster känner familjen bäst just nu, då vi glidit isär, vi ber henne gå ut och säga till. Hon vågar ej så jag gör det, precis när jag gå utanför porten är hon på väg att kliva ut, då har hon märkt att det är fel bil. Hon ber så mycket om ursäkt och skrattar bara, jag skrattar ju med och åt henne, och säger att det inte gör något. Det är ju lite roligt att folk tar fel på bilen, hon sa även att hon väntade på hennes son som skulle skjutsa henne och han har ungefär likadan bil som vi, dem har ju i princip likadant utseende, båda är röda, båda är combi, ungefär samma  form, klart man kan ta fel då! Men jag tyckte iallafall att det var jätte kul! :D Tycker inte ni?

Nu är jag jätte trött och ska nog ta och se på någon film eller så. Jag återkommer lite senare! :)
Pussar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0