tv, fotografering och så.

Alltså, det har inte slutat sega, vilket betyder sämre uppdatering idag, jag orkar inte hålla på och vänta 30 minuter på att sidan ska ladda typ.. ååh! Jag som uppdaterat dåligt idag, ska försöka så mycket som möjligt imorron..

Imorgon är det fotografering nio på morgonen, klassfoto + enskilda, jag vill inte ta enskilda, hoppas jag ser okej ut.. Önska mig lycka till med poser! haha!

Imorse som sagt försov jag mig typ, vaknade kvart i åtta, tjugo i nio var jag i skolan, då hade jag hunnit; Duscha, klä på mig, äta frukost + läsa tidningen sen borsta hår och tänder, och sen ytterkläder, sen gå till skolan, var klar med allt som skulle göras hemma tjugo över 8, sen promenerade jag till skolan, rätt bra endå! 
Hade svenska, sen språk, matte, fick se prover, 2 rätt av 19. skitbra.. nej. sen hade dem idrott, så jag följde med dem ner, sen SO sen NO!
Allt har varit bra idag, har varit på bra humör så! :D

Sen efter skolan gick jag hem och käkade sen gick jag till Vixi, vi satt och kollade tv en stund, sen skulle vi följa med hennes mamma och Sara in till stan, dem skulle bara på Stadium, eller jag och Vixi gick dit med Sara. Sen for vi hem, såg på Life of Ryan, och nå andra program på MTV, sen gjorde vi inget annat spec, jag gick hem, tittade på Andra Avenyn! :D Sen har jag bara tvättat mig åså..
 
Om kvällens program, någon som såg Shear Genius?  Jag gjorde, det är skit bra.. Fast personligen tyckte jag att fel person vann, tyckte hellre Daniel? (eller var det Charlie? Mitt minne försvann, jag såg det ju ikväll, rätta mig) Eller Nicole, jag tyckte dem gjorde bästa frisyrerna. vann rätt person? 

Andra Avenyn då? Jag fortsätter mitt hat mot Greger, den mannen går mig på nerverna, kan han inte bara försvinna?
Tror ni att Markus blev lite små kär i Liv när hon kysste honom, i hope so, hellre Liv än Natalie.. Roligt att Hästen kommit tillbaka, han är härlig, sometimes. Och Ulla, vad är det med henne, denna sprit!! Damn alltså. Hon har problem.. Och nu till lilla lilla kära Lotta, kan hon inte bara typ dra med Greger och dö i skogen eller nå? Jag tycker as synd om Roland, det är synd!
Jag vet att jag nu typ överdriver en massa, men jag älskar AA! SÅ äre bara.. Kan inte ni dela med er av lite tankar om det? Det är ju kul att höra andras åsikter, om du nu så hatar det, säg det, roligt att höra var ni älskade läsare tycker. :)

Nu ska typ jag fortsätta se Twilight, sen sova, det är en dag i morron också. Och jag kommer bli galen om jag försover mig!!!! jag vet inte vad jag kommer ta mig till om det händer, jag ska INTE missa fotograferingen, det är sista bilden vi tar med klassen typ, det måste man vara med på! :D hihi..

Men nu ska jag kila, ni får ha det så gott! :)
Sov gott och dröm sött (a)
Puss&kram! :D

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha precis samma här fan :D

2009-02-17 @ 22:47:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0