will you stay with me?

Hejsan på er! Igår blev det senare än jag tänkt, jag hann aldrig läsa boken igår heller :/ Fast det tog jag igen idag, läst iaf till sida 50 =) PÅ en stund ska jag vara med Crille, jag vet ej vad vi ska göra! Ngt blir det alltid.
Idag har jag iaf inte gjort ngt spec, hade inget å göra så jag for med mamma & låtsas pappa och handlade lite, köpte lite till ikv, cashew nötter, neutrala + vinduvor! :D Gjorde goda Amerikanska pannkakor till lunch idag och sen åt vi nyss palt till middag! :D mums. Imorron äre städa med mamma som gäller =p
Nu ska jag fortsätta läsa min bok, kanske skriver mera ikv! :)



Dagens outfit:

Mössa: ?
Halsduk: Fått i julklapp, vet ej.
Röda tröja: Klass tröjan, beställd.
Långt svart oversize linne; Ellos
Lång svart kofta; Cubus (gammal)
Leggings: KappAhl
Jackan: Låtsas pappas gamla, vet ej varifrån.

Att man ser alltid så jätte stor ut i dunjacka :P

Ha en fortsatt mysig lördags kväll! :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0