Recension; The hangover/Baksmällan



En film som inte riktigt hade vad jag trodde.

Efter allt bra jag hört om denna film blev jag besviken. Jag vet inte om jag skrattade en enda gång faktiskt. Folk säger att man skrattar sig genom filmen, nej? Versionen jag såg var även filmad från bioduken med bra kvalitet endå. Filmen tog slut på pass fort. Det är även dåligt att man inte får se något under deras party natt, där blev man besviken och för att den inte var speciellt rolig. Och det ska vara en komedi, tycker inte jag.

Filmen handlar om 4 killar var en av de ska gifta sig om två dagar. Killarna åker iväg till Las Vegas för att ha kul. De går upp på taket på hotellet och dricker Jägermeister(stavning), efter det får man inte se mer av deras festande. Killarna vaknar morgonen därpå, 3 av de iallafall. Helt omedvetna om gårdagens/nattens händelser. De börjar ta reda på vad som hänt under natten, då massor med konstigheter dyker upp. De slutar med att de blir 80.000kr fattigare men får igen de pengarna senare... Se filmen för att veta mer.

Filmen får av mig 2/5 stjärnor då den inte höll vad jag trodde.

Kommentarer
Postat av: vera.

fin blogg :=)

2009-07-11 @ 01:22:57
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Hehe ja, jag var lite rädd från början att folk skulle kolla på mig men när jag väl var där så började jag prata med folk och fick gymkompisar. DEt var skoj :)



Soppan är jättegod och jag älskar den! Ja exakt, till frukost också! Du äter den ungefär 1-2 veckor. En portion är runt 2-3 dl :) Du kan äta hur mycket du vill av den så spelar egentligen ingen roll.

2009-07-11 @ 01:46:28
URL: http://teenweightloss.blogg.se/
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Du ska ju bara använda den under en kort period som jag sa 1-2 veckor. Inte mer!

Den förbränner så det är ingen soppa som är direkt nyttig. Drick mycket vatten och försök få i dig lite frukt(vitaminer)

1 omgång räcker ungefär en vecka. Det beror helt på hur mycket du äter :)

2009-07-11 @ 01:56:14
URL: http://teenweightloss.blogg.se/
Postat av: Ulrika

SV: Inte så mycket just nu, ska snart göra mig iordning, ska åka och se Kevin Borg sen :D sj då?

2009-07-11 @ 08:26:20
URL: http://bullenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0