bingo, stammis ;)

Hej. Nu är jag hemma och måste snart sova, ska ju jobba i morron..
Blev inte så mycket mer update än det brukar idag, vi sov till halv 3, då var det bara att duscha, äta en macka, sen for jag och maja direkt till pappa. Väl där åt vi middag, kollade på American Idol och sen for vi på bingo. Jag vann inget idag heller :( Men min bror lyckades vinna 500 kr, fusk.. Ska dit igen på tisdag, kanske imorgon. Beror på, mamma kommer ju hem, så jag måste först jobba(städa) sen fara hem och städa, så jag får se ifall jag följer  till Måttsund och spelar imorgon. 

Yes, det är upp kl. 6 som gäller, kanske dax att sova då? Jo, men jag sov så pass länge idag så jag är inte trött.
Ska iallafall ge det ett försök. Har endel bilder som ska in, men ni får stå ut till i morgon och så, förlåt. Orkar inte lägga in nu så.

Ska lägga mig nu då, hörs imorron, sov sött. Puss ♥


Dagens låt; Daniel Merriweather - Change

Hittade en sida, ska ge den ett försök, bli medlem du också, här!

Kommentarer
Postat av: SANNA

har än så länge bara sett bruna inne i stan ;o

2009-06-24 @ 00:43:50
URL: http://sannariekkola.blogg.se/
Postat av: idan

sv:jodå bra, sj? :D

2009-06-24 @ 00:45:37
URL: http://idanlisam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0