dagens lista..

DAGENS VILL HA:  crill pill, pengar och skor
DAGENS KLÄDSEL: långt linne, svart randig tröja, leggings, strumpor, underkläder
DAGENS FRISYR: slarvigt uppsatt
DAGENS LÅT: se klippet nedanför
DAGENS PLANER: vara med crille, träna
DAGENS SAKNAD: crille
DAGENS DUMMASTE: säkert nått från hotellet
DAGENS MISSLYCKANDE: hmm. får klura på den
DAGENS DROG: youtube
DAGENS KÖP: hm, tröja =)
DAGENS GODIS: annanas och vattenmelon, räknas det?
DAGENS HUMÖR: fett glad
DAGENS CITAT: vet inte vad citat är ;)
DAGENS ROLIGASTE: nått på hotellet säkert



Bye

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

I know, skorna är skiiitsnygga! Tyvärr har jag absolut inte den blekaste var dem är från. Hittade bilden och tyckte att dem var döläckra.Men jag lovar, hittar jag ett par jeanssneakers så säger jag till med det bums :)

2009-06-30 @ 19:07:21
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad rolig lista =)

2009-06-30 @ 21:07:57
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0