Avslutning 11/6-09 - 9A♥

Hejsan.. Måste väl börja med att berätta om igår.

For till skolan ca kl. 19. När jag kom dit gick jag in i kyrkan, satte mig vid killarna i klassen, sen kom resten av tjejerna.. En av kvinnorna pratade, rektorn pratade samt delade ut olika diplom och bio presentkort osv... Kören sjöng, två tjejer sjöng, Lovisa sjöng, alla sjöng. Sen skulle våran klass sjunga, men jag och Issa satt kvar. Då började såklart våra mentorer lipa och jag var nära. Huvva så jobbigt. När allt sånt var klart så ställde alla lärare upp sig på en rad, sen fick vi gå och krama allihop. Det var jobbigt, speciellt att krama de närmsta lärarna. Sen gick vi ut, där stod massor med föräldrar och fotade, paparazzi(?)(stavningen) Vi fotades lite av Issas mamma, Miriams Pappa samt Miriam pojkvän.Jag var ju nästan tvungen att ställa upp på bild (a) Kom faktiskt på att min mor väntade på mig, så jag gick dit och fick massa rosor =) Söt hon är.

Dags för den jobbigaste delen, klassrummet, avsked :(
Shit alltså, mentorerna började prata, samtidigt som de grät. Jag började också, jag undrar hur många som hade torra ögon sen. Vi gav presenter till de, samt en bukett med blommor. Sen fick vi våra betyg samt en liten nalle var, söta de är.

Tídigare på dagen hade vi ju brännbollsturnering, klassen kom 2a. Sen vann vi roligast utklädda klass, och då fick vi varsi  Keno lott av Magnus. Man kan ju alltid hoppas på att vi vinner en storvinst ;) Så det fick av Mange i pris.

Efter betygs utdelning samlades vi utanför elevfiket, där tog vi gruppbilder, Där brast det. Jag började gråta, Mabbe grät, Linnea grät, Annina, hann inte hänga med vem mer som gjorde det, Miriam och Felli hade gjort det tidigare, även de nu kanske. Shit vad det var jobbigt alltså. Tänk att inte gå i samma klass som dessa underbara människor mer? Det är sjukt och hemskt. Men det är ju tur att alla bor ungefär på samma område så vi kommer ses. Endå, usch.

Men kvällen tog ej slut där, vi skulle träffas hemma hos Mabbe hela klassen för att grilla. Riktigt mys. Där var vi från ca 22 - just före 00. Sen tog det roliga slut..

:(

Jag älskar min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0