nooodles

Nu har jag hunnit springa två vändor till tvättstugan, med sängkläder. Så jag ska sätta rent i sängen när jag orkar.
Har ätit mina älskade nudlar också, haha. Nudlar for life typ, höhö. Ska kanske fixa mitt hår om en stund och duscha åså, ska ju slinga mitt hår när jag får fingrarna ut rumpan.

Jao,vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, ska försöka installera nått.
Pussen


Här är spelet, min farm. Bilden som visar Igår, var innan det jag planterat växt ut. Bilden som visar Idag är när mina vindruvor växt ut =) Sweet va? :D haha

Glömde mina nudlar! :D

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

hihiokej (:

2009-06-14 @ 15:08:57
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0