sorry för dålig update

Tjo. Tiden har inte räckt till helt enkelt.
Direkt efter skolan åt jag, sen drog jag iväg direkt till tandläkaren, halv fem hade jag tid. Hon sa att jag inte behöver bleka mer, för mina tänder som inte är missfärgade är vitare än den vitaste färgen hon hade på sin mätnings grej =) Kul. Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde gå till pappa, han bor i närheten, så jag gick dit en sväng, åkte bussen som gick 19.20 så jag var hemma ca halv 8. Då satte jag mig för att ta det lugnt så jag såg tv. Såg bla. Efterlyst och nyss har jag sett Project runway. Rätt person som åkte ut iaf..

Nu ska jag göra mig klar för att hoppa i sängen, jag ska läsa så det får inte bli för sent.
Sov gott alla! :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0