tv slö

Go kväll! Har nyss sett på Fråga Olle, fastnade vid tvn efter Grey's. Har mest segat idag, har inte orkat med något  annat, nångång måste man ju få slöa bara.
Har även sett Wild Child och Bröllopsduellen, riktigt bra filmer! Jag gillar de båda två sjukt mycket. Ett plus är ju också att det var en snygg kille med i Wild child ;)

Ni kan få recension(stavningen?) imorgon, ska försöka iaf, ska snabb kolla igenom filmerna igen så jag får lite mer fakta. Ni borde verkligen se dem.

Imorgon är det skola, blää.
Skönt att det inte är så många veckor kvar, börjar bli less nu. Sen blir sista veckan en rolig vecka framförallt, men tänk så himla tråkigt det kommer bli att skiljas från klassen, vi har gått tillsammans sen 3an, hemskt ju! Klart att man kommer träffa alla ibland med tanke på att de flesta bor här på Hertsön, men endå. Inga fler lektioner med dessa underbara människor, Ingenting!

Nog om tråkigheter, fast det blir en till, jag ska sova nu, är så himla trött alltså.
Har sovmorgon, ska inte sova så länge så jag hinner blogga.
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0