första skoldagen på 4 veckor!

God morgon darls...
Sitter och för över bilder från kameran till datorn nu, tänkte lägga ut några bilder, om det finns några som duger!
Idag är det dags för skola igen, usch! Fyra veckor utan att behöva fara till skolan har varit underbart. Känns verkligen inte kul att fara dit idag.
Men jag har ju dock tur att det är bara 3 veckors skola innan det är lov, fett soft.

Slutar klockan 2 tror jag, har i stort sätt glömt hur mitt schema ser ut, får ta och söka upp ett.
Då ska jag hem och äta, sen ska jag vara barnvakt och sen hoppas jag att vi far å simmar!

Ni får nån bild nu, sen måste jag dra!
Puss


Ute på promenad igår kväll, i minus 11 grader.

När vi kom hem satt vi & tittade på badkläder på Ellos, de kommer att behövas till hösten!

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0