Viktiga kom ihåg; Ställ tillbaka era klockor en timme inatt!

Tjena!

Är hemma nu & har precis lagt mig, ska alldeles snart sova.
Såg ni körslaget ikväll? Jag gjorde iallafall det och jag tycker att fel kör åkte ut. Jag tycker att Team Stefan har varit sämst ända från start. Synd dock att Caroline åkte ut.

Sen vill jag påminna er alla med att ställa tillbaka klockorna inatt innan ni sover. Nu är det ju dags för vintertid.

Imorgon är det dags för städning igen, med mamma. Efteråt ska jag se om jag får springa in på Lindex och titta på ett par klänningar, de är super fina. Som jag ska ha antingen till jul eller nyår, parteeeeeyy!
Vet du vad du ska ha på dig på jul/nyår ännu?

Jag vet att jag vill ha något svart eller så till julen och svart med paljetter på nyår, då glänser man! ;)

Eftersom att jag redan har ställt om klockan är min nu 22.38 så jag kan sova en timme extra, den ska jag ta vara på nu!
Sov sött älsklingar. ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

sv, okej ja dom var också bra :) men jag tycker att alla var bra igår, :)

2009-10-25 @ 00:15:11
URL: http://jsch.blogg.se/
Postat av: johanna

sv, okej ja dom var också bra :) men jag tycker att alla var bra igår, :)

2009-10-25 @ 00:15:15
URL: http://jsch.blogg.se/
Postat av: maja

sv: den finns på vanliga affärer, l'oreal casting creme gloss 8/34. men även hos frisör i wellas färger, 8/43 eller 7/43 :)

2009-10-25 @ 13:00:31
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0