lov & det snöar - perfekt start

Hej alla runt om i landet. Sitter hos Vixi nu och håller på med Facebook å tänkte passa på att blogga.
Fick ju som sagt lov idag och som ett extra plus i kanten snöar det just nu! Marken är täckt av ett tunt tunt lager snö. Längtar tills det blir riktigt mycket så att det är helt vitt och mysigt! Tycker ni om snö? Hur mycket snö har ni om vintrarna?

Har dock ingen aning om vad vi ska hitta på tills jag ska vara med Crille senare, det återstår att se.
Ska ju iallafall se på Idol ikväll, det är Rock tema vilket brukar vara bra. Ska bli kul att se hur och vad de uppträder.
Vad ska ni hitta på ikväll? Är det dags för fredagsmys?

Imorgon är det nog stan som gäller, måste nog hitta mig en vinterjacka, det börjar bli riktigt kyligt nu med vår jackan, eller vad säger ni?`
Men det får bli en enkel i år, känner att jag är inte så pepp på att lägga ut massa pengar för en jacka bara, springer på Stadium helt enkelt tror jag.

Nu ska jag nöta Facebook ett tag. Hörs senare!
Vill ni ha ett videoinlägg då? Säg till.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0