Hannah listar - 3 bästa tv programen just nu! del 2




Programmet som kommer på andra plats är;

Andra Avenyn


fr v. höst upp; Karim, Hamza, Tony, Kim, Rasmus, Ulla, Annika och Håkon.
fr v. nedre; Roland, Jossan, Lotta, Angelica, Olga, Liv, David och Roxanna.

Helt klart att AA kommer tvåa. Jag följer det stenhårt, har sett alla avsnitten. Började se i mitten av första säsongen, då tog jag och satte mig vid datorn för att titta ikapp. Sen dess har jag följt det.

Och är du en AA älskare så behöver jag inte berätta så mycket mer. Och jag vet inte vad jag ska berätta om det, för all information hittar du här!

Slänger iaf upp bilder som är lånade från AA's sida! 

Sändningstid; Tisdagar 21.00, SVT 1, glöm inte!


Kim, Hamza & Markus

Roxanna, Liv & Kitty

Glöm inte heller RIVERSIDESVTPLAY , nya avsnitt varje dag! Där Kim har huvudrollen. Det är jätte bra så ni borde verkligen se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0