ny möblerat.

Hej alla glada och ledsna, eller var ni nu än är ;)
Är allt bra med er? Med mig är det helt fint.

Igår var jag upptagen med att fixa mitt rum i, det tog nästan hela dagen. Bytte ju som sagt säng med min storebror. Så vi började med att fara och hämta släp och en bäddsoffa som skulle kastas, sen hämtade vi min brors säng, for på Kronan och kastade bäddsoffan, for hem till oss och lämnade hans säng samt hämtade min dubbelsäng så vi for och lämnade den och monterade den hemma hos han. Därifrån tog vi även ett Ikea lackbord och ett skrivbord till mitt rum. Så nu har jag möblerat om och har lite nya saker.  Känns skönt med lite mer utrymme.

Nu hade jag tänkt gå till tvättstugan och hänga upp tvätt och slänga på en ny maskin. Sen ska jag höra med Vixi om vi ska ta en promenad med småbarnen. Skoj va?

Slänger upp bilder på rummet, taget med webbcam så det är dålig kvalla.
Så hörs vi sen, puss tja!


Robert Pattinson vakar över min säng ;) haha

bokhyllan, har dock inte rensat allt där, ciderflaskorna ska bort och lite annat också ;)

bara nått, fönster och tv ;p

Och jag!! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0