JUUUUUUUUUUULLOOOOOOOOOOOOV! =)

Hej! Äntligen har jag jullov, som jag har längtat! Känns bra :)

Har satt igång med att baka nu igen. Denna gång till Johan (bror), han ville ha lussebullar & självklart ställer jag upp :) Han får dock massa olika baksaker, ja alltså saker jag har bakat, i julklapp :) Det var det han önskade sig iallafall :)

Bakade ju åt Monica i helgen, alla som smakade tyckte att de blev bra. Hon hade även tagit med sig ett par påsar på julfest i lördags, där var det ett par som tyckte om dom jätte mycket och frågade om jag kunde baka åt de, mot betalning. Tyckte det var lite kul att höra de. Speciellt när det är människor man aldrig innan har träffat så.
Så for kanske någon beställning snart ;)

Nu måste jag fortsätta baka! Puss


Kommentarer
Postat av: Viola

Sv: ska nog bara ta det lugnt :) skönt med jullov :D

2010-12-20 @ 16:43:40
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: alicia

åh, vad fuskigt! vi får jullov på onsdag..

var gärna med och tävla om en fet länk i veckans blogg, kram :)

2010-12-20 @ 16:44:23
URL: http://aliciacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0