bada badkar är riktigt mysigt.

Hej. Ska ha lite ego time nu, tänkte hoppa i badet, jag är så himla trött. Ska göra inpackning i håret, raka benen osv & bara njuta! Sen är jag väldigt frusen nuför tiden så det ska bli skönt att hoppa i ett varmt bad. Mysigt värre!

Ska klura ut under tiden något kul att skriva i bloggen, ett lite mer intressant inlägg.
Innan jag skuttar iväg måste jag bara få säga att min låtsas pappa, Tobba har åkt på magsjuka. Är rätt sugen på det jag med, dock kan det vänta någon dag så jag slipper gå till skolan. Det är iofs vääldigt äckligt med magsjuka, men jag känner att jag vill vara sjuk, då får jag iallafall sova utan att någon gnäller.

Nu ska jag hoppa & skutta å allt ner i badet, så vi hörs om ett tag!
Sköt om er! :) Puss


do you remember..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0