happpppy face!!!

Hej där :D Vet ni vad? Jag är en uselbloggare, men vet ni en annan sak? Jag ska skärpa mig!
Vet ni en annan sak? JAG VANN EN TÄVLING IDAG! :D Jag är typ lycklig, åh!
Eftersom att jag är för glad för att lägga upp bilder eller klaga över nått idag så gör jag det imorgon. På priset och på allt! Åååååh! Happy face.

Dagen har bestått av att sova och sen vart hos M. Tog en promenad med Hugo när jag vaknat, i ca 45 minuter. Det var skönt trots bitande kyla, han sov så fint i vagnen. Mötte Sara & Maja på skolan, gick förbi våran gamla skola, där jag gick 3an - 6an samt praktisera på i höstas. Saknar barnen :/ Träffade min underbara lärare osv..
Sen har jag bara varit hos Monkan.. Umgåtts med Sara en stund också.

Nu på kvällen medans jag varit hemma har jag badat, kollat mail, svarat på bloggkommentarer, vilket alltid gör mig glad! Känner mig så stressad nu, det är dock bara för att jag är glad som tusan.

Borde kanske sova nu, fast jag ska ändå inte till skolan imorgon. Förra veckan var jag endast i skolan på onsdagen. I veckan var jag i måndags, sen var jag hemma i tisdags för att det var friluftsdag, sen idag för att jag vart barnvakt så länge inatt + att jag var himla trött & sjuk fortfarande. Sen stannar jag imorgon också, känns inte så nödvändigt att gå på BF lektionen imorron för att vara ledig på fredag.
Det är inte bra Hannah, inte någonstans! Ja jag vet, jag ska skärpa mig... Efter lovet!

Är sååå skoltrött & less på BF, jag vet att det är det jag vill jobba med, men jag orkar inte med "utbildningen" kan man kalla det så? Det suger verkligen. Vet inte vad jag ska ta mig till!

Tackar för mig för nu, vi hörs imorron!
Pussar & kramar till er! :) ♥

Kommentarer
Postat av: moa

så lite så:D du förtjänar de!

nej de är ju inte de..hela mitt liv känns som en stress:P

de är typ milion things to do känns de som..men får försöka hinna innan de blir allt för sent!

tackar,de ska jag göra-desamma:)

2010-02-24 @ 23:39:41
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: agge

SV: Haha, aa det är mkt :P

2010-02-25 @ 10:01:57
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha så lite ås ;D kul att se att du blir glad :D då blir jag glad ;D

det är bra med mej :D själv då? <3

2010-02-25 @ 10:11:52
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0