take me to hell!

Hej där!
Tog ett bad i ca 1 timma. Varmt och skönt med två ljus, de var de enda jag kunde hitta i heeela lägenheten. Har ju eldat på som fan under jul & de.

Är trött som få nu så jag ska nog slänga igång en film. Tänkte plugga matte, har läxa till imorron. Men eftersom att ingen hemma är mattegeni och min matte lärare inte är här så skiter jag i det! FATTAR JU INGENTING!
Så jag spar det till imorgon & jobbar med det på lektionen istället.

Tror det blir att ringa vårdcentralen imorron, orkar inte ha det så här. Hoppas dock att det är samma som mamma har, med sköldkörteln (fan vilket extremt fult jävla ord???) så jag får levaxin, det innebär massa bra saker! I like it!

Ser inte fram emot morgondagens lektioner, börjar bli less då det bara är data/svenska & matte. Data/svenska hatar jag, man får ju fan aldrig vara inne på facebook utan att de blir arga, illa! Nä, ska inte bli alltför upprörd nu.

Trött är jag & ja, jag ska sluta tjata om det! Istället ska jag lägga mig & titta på film!
Vi höres på morgonen!
Sov sött =) Pussar!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0