he got something special

Heeeeey babes!
Kass uppdatering, men det gör inget, för ni (läs; du) älskar mig ändå! :D 
Suttit barnvakt stora delar av dagen, har gått skit bra då alla tre varit på bra humör.
As soft var det i början då den äldsta & minsta sov. Jonte satt å spela Nintendo wii så.

Drog tillbaka vid 21 tiden för att sitta en stund till, då var väl lilleman på lite sämre humör så honom kasta jag i säng :D

Annars ikv har vi bara sett Let's dance å chillat. Socialat med Jocke å Viiiiixi.
Detta är som mitt andra hem, har bott här under lovet typ, trots att det är typ 2 minuters gång väg hem. Jag trivs här :) But i love my family toooooo! Under detta års hittills åtta dagar har jag inte sovit hemma en enda gång tror jag.
Fattar inte ens hur man kan föredra en madrass framför sin säng? Tror jag har svaret på det, jag vill inte sova ensammen!

Yey, that's it!
Vi ska skratta nu! :)
Pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Vad fin blogg du har, och massor av olika kategorier! :) Kul, men skulle du inte kunna skriva mer om dig själv och ditt liv, mer personligt kanske ? Har du pojkvän osv.. Ja om sådant! :)

2010-01-09 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0