svordomsvisan

Tjo! Hemma nu, har nyss ätit & är trött som få. Blev ju inte många timmars sömn inatt. Vilket jag tycker att jag borde skärpa till mig med. Finns ju dock vissa andra som inte borde hålla mig vaken så länge, men så är det nu ;)

I morse hade vi iallafall Svenska/data, jobbade typ om svordomar. Fick först se en film med Magnus & Brasse - Varning för barn! Dock fick vi inte se klart hela. Det var själva svordomsvisan vi skulle se, så efter den slog de av. Då fick vi sätta oss i datasalen och skriva upp alla svordomar som vi kunde komma på. Efter det skulle vi skrva en dikt liknande text med massa grova ord i & sen läste de upp de för klassen.

På lunchen drog vi hem till Emma La, skrattade sjukt mycket, helt sjukt! Jävlar va ont i magen jag hade & Jokke dog typ. Nä men det var dagens roligaste! :D
Påväg tillbaka från skolan gick vi å svamlade, Jokke hoppade på mig bakifrån så jag ramlade, taskigt, det var dock sjukt kul.

Hade matte & halvsov. Men jag jobbade flitigt trots allt, la av de sista 10 minutrarna typ!

Sen att man skrattar åt folk som är nära på att ramla är väl inte bra. Skrattade åt en kille som höll på att halka på vägen, två sekunder senare var det jag som flög! Kul också att Luleås niondeklassare har varit på studiebesök hela dagen & att de kom en hel klunga med 9or från en skola precis när jag ramla. Det gör dock inte mig nått, de har glömt det när de kommer till gymnasiet nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Låter inte som att det är din dag idag ;) se upp för halkan!

2010-01-18 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0