utan glasögon.

God morgon! Allt fint?
Jag är vaaaaaaken & inte speciellt trött idag. Det är sjukt nice! ;) Sitter å lyssnar på musik & smsar med Jocke, han är vaken nu!
Åh vad jobbigt, med linserna ser jag ingenting, ser då knappt vad jag skriver nu. Eller asså, det blir bättre till å från, hoppas dock att jag ser vad lärarna skriver på tavlan idag.

Som sagt får alla stå ut med att se mig utan glasögon idag, jag ser inte helt normal ut. Men eftersom att optikern sa att jag skulle ha på mig linserna är det väl lika bra att göra som de säger! ;)

Åh idag är det Kevin Borg som gäller!! Eller rättare sagt HSM! Längtar nåågot.
Måste tyvärr rusa nu!

Vi hörs under dagen sötnosar!! :D
Pussar!!




Kommentarer
Postat av: Jocke

Du glömde nämna kajjo! Hon är ju min idol ;)

2010-01-21 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0