Dagens...



I morse läste jag tidningen och då såg jag att det ska börja en svensk version av Biggest loser. Vilket jag tycker låter skit kul, det börjar på 4an till hösten! Det som jag vet nu som skiljer de svenska deltagarna från de andra är vikten! I den "äkta" versionen är de verkligen dödligt feta vissa av de. Ta som exempel Dan i den nya säsongen som sänds nu på kanal 5, mån - tors 19.00. Han är 19 år och vägde ca 250 kilo, det är helt galet!
Och de svenska deltarnarna väger väl som mest 120 kilo. De svenska har dock inte lika lång tid på sig, 9 veckor om jag inte missminner mig.

Tråkigt att de inte hittat några som är större, någon som veeeeerkligen behöver det! Det finns många i vårt avlånga land som behöver den hjälpen. Fast iofs, de kanske inte är någon som är riktigt enorm som har sökt till programmet, då är det ju en helt annan sak. Håller iallafall tummarna för de som är med i år, de har redan satt igång å filmar just nu och så, att de ska gå sjukt bra för de. Och att de ska nå den vikt de vill..

Följer ni Biggest loser på kanal 5 just nu? Vad tycker ni om programmet?
Själv älskar jag ju det som ni redan vet och jag skulle helt klart kunna tänka mig att ställa upp, så om det kommer en säsong till efter den nya, då jäklar söker jag dit! Haha.

Blev iallafall skit glad då jag såg att de skulle sändas från Sverige, med svenskar, wiho! Kommer du att se på det?


Dan, till höger! Största deltagaren någonsin, bara 19 år.

En av de jag hejar på, Blaine. Tyvärr utröstad, får se honom på finalen!

Far & Son! Sjuk skillnad, helt underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0