Lyckad dag! :)

Hej mina kära läsare! :) Vad sysslar ni med? Jag sitter bara här och fördriver tiden, ska strax lägga mig, innan elva!

Vaknade halv fem imorse, var som sagt (om jag nu sagt det) samling i stan kvart över sju, var dock där ca 5 över.
Iallafall, är skitnöjd med dagen! Det var jätte roligt att vara med barnen, de var så otroligt söta. Men det var jäääätte varmt, ville bara typ hoppa i närmsta vattenpöl, det fanns dock inga såna, men ja!  Kul var det iallafall.

Fick stanna kvar efter skolan och göra ett prov, massa å skriva men jag fick använda boken så det var chill! Efter fyra var jag klar, då ringde mamma å fråga om jag skulle med & handla, så jag gick ner till Willys och vänta på henne..

Kom hem å käkade lite, Vixi & Sara kom förbi, fick mina H&M grejer som vi beställt, en kjol, sjal & ett par flipflop.  Kommer mer saker nu någon vecka framöver.Bland annat en tunika & ett par jätte söta örhängen, ni får se sen ;)
Nä vet ni, börjar 8.15 med nationella i matte imorron, ska lägga mig nu så jag är utvilad! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0