idag är en bra dag

Fick sluta tidigare. Hon tyckte att jag skulle ta en tidig dag för att jag är så duktig. Känns skönt att man är uppskattad :) Kan inte sluta glädjas över hur söta dom är småbarnen, samma sak som igår, samma tjej som igår kom fram och sa att jag var fin. Fan va underbara dom är! Såna småsaker glädjer mig som tusan.

Hade tänkt vila en stund, har huvudvärk så. Tog nog lite på krafterna att vara med Hugo där igår, trots att han inte var speciellt jobbig eller så, men bara det att man måste vara igång hela tiden typ. Men vad jag vet nu är jag inte barnvakt nå mer till 10-11 december. Så är det med den saken. Fast jag är barnkär så inte mig emot att vara med Hugge.

Nä men vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0