Ung & bortskämd!

TRÖTT TJEJ! Jag tänker sova nu.. Gick över till Sara en sväng, såg på Ung & bortskämd samt busade med Lova. Vet egentligen inte ens varför jag ser på det där programmet, blir så jäkla irriterad på de helt hjärnlösa människorna. Asså vafan är fel när man inte ens kan göra egen frukost om man är typ 20 år? Inte kan diska, plocka ihop sin tvätt, starta en micro, inte ens vet hur man startar en dammsugare? Jag är 17 och jag kan allt sånt. Och tror ni mig inte kan jag bevisa det! Och sen att dom säkert inte ens lär sig något av det gör ju inte saken bättre.. Som den dära Olga vafan hon heter, hennes mamma kommer ju inte göra något åt saken nu när hon fick komma hem efteråt, hon har ju knappast lärt sig nått! Puckon..


Innan jag blir mer upprörd går jag och sover! Pussar


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

vilken fin skjorta du har=)

2010-11-16 @ 11:49:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Håller med Laila - fin skjorta! :)

2010-11-16 @ 12:16:22
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0