Lyckad dag!

Shit så slut jag är, helt körd och jag har inte ens ansträngt mig idag. Skumt de där!

Blev iallafall en lyckad dag på Arcus, jätte söta och tävlingsglada barn, Elias Fälth från Luleå Hockey var där och massa snyyyyyyygga personliga assistenter/lärare till de funktionshindrade! Ne nu ska vi inte vara såna..
Men iallafall, hade roligt och det var riktigt trevligt! 

På väg hem fick jag världens huvudvärk så jag ville bara sjunka under jorden. Kom hem och höll på att dö av hunger & nu fryser jag snart ihjäl. Kanske man ska stanna hemma imorron? Är inte helt frisk så..

Tanken var ju att gå på hockey ikväll med Emma & Jessica, men orkar verkligen inte med min huvudvärk. För man kan ju inte direkt påstå att det är tyst på en hockeymatch så jag skippar det.. Sista chansen för Luleå att spela hemma & jag hoppas att de vinner över Djurgården & slår ut dom nu, hade suttit riktigt jääääkla fint!
Får helt enkelt följa matchen på nätet ist, de duger det med.

Ska kila en sväng och göra något ovettigare, hejs!


Flera av skolorna under prisutdelningen!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: nja sådär, idag har jag kört min kusin till bussen och jag hatar å säga hejdå så grät hela vägen hem :( vilken mes jag är.. men men..



Va har du gjort idag då?? :D

2011-03-16 @ 19:28:51
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja det är de :P

2011-03-16 @ 19:28:57
URL: http://mlij.webblogg.se/
Postat av: danten89

Jag tycker det är ett knäppt tema.

Roligt med Katerina som blind^^

Haha.



Ja nu har hon fått den.

Och hon gillade den jättemycket.

Trevligt att överraska sin mor ju? ;)



Kram

2011-03-16 @ 21:41:56
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag sysslar med hästar bara, sen försöker jag träna med lite simning och badminton, men jag är lite för lat :p Ska du göra något roligt i helgen som kommer då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-17 @ 11:34:01
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0