Turkiet here i come

Toooodiloo! så där ja, packat å klart! Åker om en timme till flygplatsen. Känns tråkigt att inte kunna uppdatera, men jag uppdaterar inte annars så mkt heller. Men ja, ska se om det går att få tag på dator å internet minst en gång.

Ska gå nu, ta det lungt ett tag, kanske går till Vixi och de igen, äh vet inte! Men iallafall, ni får ha det toppen tills vi hörs igen, antingen under veckan eller på onsdag!

Love uuu!



glad och ressugen tjeeej!


11 timmar och 50 minuter kvar..

Sen sitter jag på flyget! Ont i magen.. ;)
Under veckan jag är borta blir det nog ingen update, beror helt på hur jag får tag på dator med internet åså! =)
Uppdaterar innan jag sticker! Är hemma igen vid 12. :)

Pussssssen


en nervös hannah!

Hej alla fina läsare! Vet ni? Imorron den här tiden så sitter ju jag på flyget till Turkiet!! Fattar ni? Min första utomlandsresa, börjar bli gaaaalet nervös nu asså! Åker till flygplatsen vid 18 i morron, planet går klockan åtta! YEEEAH!

Ju mer jag tänker på det desto mer nervös blir jag, hojja! Nervös till tusen. Nu ska jag ladda MP3n, ladda kameran och så! Vi hörs senare eller i morron =)
Pusstja!

Bröllop!

Hej! Nu sitter jag hos Sara & Vixi, har fixat oss en massa, även Sannas hår, hon är jättefin! Jag med såklart ;) hähä..

Jag är taggad till tusen nu, ska åka på mitt livs första bröllop och de kommer bli awesome! helt galet.. ser fram emot det massor å nu ska jag gå!

Vi hörs imorron! =D Pussssss

Outfit


Mys morgon outfit.. :)


Grattis till mig själv!

Hur söt är inte mamma? Kommer in med "frukost på sängen", satt dock vid datorn så det gills inte. Men endå, tanken som räknas! ♥

Om en timme åker jag å jobbar, funderar starkt på att lägga mig till tjugo/kvart i å vila eller nått, är såååå trött.
Tills vi hörs nästa gång får ni ha det toppen!

Grattis på födelsedagen Hannah! :D


Idag för ett år sen..

Idag.


28 minuter kvar...

Nu ska jag gå och tvätta fejjan, smörja mig och lägga mig och titta på någon film!
Ska upp och jobba som vanligt imorron. Ha det toppen, sov gott!


nytt hos mig


Köpt tidigare i sommar, Gina 249kr.

Värmeskydd från Got2be
Proffs dryschampoo
Proffs saltvattenspray
Dove deo - alla sakerna kostade under hundralappen styck.

Örhängen - Ur&penn
Ring & armband - Mormor som säljer pilgrim smycken (födelsedagspresent)

4 GB USB minne - Elgiganten 99kr.

Vet att det var nå annat, jo från H&M, ansiktsprodukter från Garnier, en tvättgelé samt en ansiktskräm! 39 kr st.

you brought my life back

Hej babes! Vet ni, fyller år om 2 timmar!! =) Yey, 17 äntligen! Snart får jag gå på krogen ;)

Har firat mig idag, med brorsorna + Sara. Firar imorron också, med presenter å mer fika. Har inte önskat mig annat än pengar, så jag har massa fickpengar till resan! Blir eventuellt att åka på bilbingo imorron, beror på om Robin jobbar.

Nå ja, eftersom jag inte har uppdaterat på senaste tiden så ska jag nu fota det senaste jag handlat, tänkt visa tidigare men det har aldrig blivit av! Hörs om en stund..


Dagens låt


FloRida - Club can't handle me ft. David Guetta


3 datum att se fram emot!

Heeej! Kass update. Har chillat för mycket de senaste dagarna så jag har glömt.
Om 3 dagar fyller jag ju år, nästa lördag är det bröllop å onsdagen efter det sitter jag på ett plan till Turkiet!! Fyyyfan så jag längtar. Känner mig typ stressad och nervös inför resan, känns som att jag kommer glömma å ta med mig massa, men de ordnar sig, mamma ska packa ;)

Taggar som fan för bröllopet nu, kommer bli så jäkla skoj.



Bild från i vintras, saknar håret!


Brothers

Hej :) Allt bra med er? Med mig är det toppen.

Jag och Sara har hyrt Brothers idag så vi ska titta på den alldeles strax. Har chillat å tvättat idag bara, imorrn blir det stan med Vixi. Ska hämta ut mina skor, fixa glasögonen, söka en långklänning.. Samt ta mig till elgiganten å lämna in min LG, den med touchen, som har slutat fungera! JÄKLA SKIT!

Vi hörs senare om internet samarbetar, annars i morron! :) Puss

öronorgasm



Ut i det fina vädret

Nu är jag hemma från jobbet, ska byta kläder sen ut å sola! Men jag drar till Sara och solar så vi hörs sen!
Hejs

Jobb idag..

Godmorgon, åker och jobbar nu! Ses sen...

ny hårfärg... vilken färg?

Åker å handlar lite, hårfärg åså!
Ses ikv! ;)

Aug. 6, 2010

Tjena! Är de fint med er? Med mig är det bara bra. Ligger hos Sara och chillar, funderar på att gå ut å sola medans man kan, har hunnit ligga en stund tidigare. Måste bättra på brännan innan vi sticker!

I helgen är det Luleåkalaset här i Luleå. Ska inte dit, jobbar i morron & söndag. Men sen är det rätt kassa artister så det är inte värt det. Hade dock vart trevligt å dricka lite, men de skippar jag.

Fyller för övrigt år nästa söndag, lördagen efter det är det bröllop sen onsdagen efter sticker jag till Turkiet!!!!
Det är fucking awesome. Längtar galet mycket till de två sistnämnda.

Nu sticker jag, hörs senare! Pussar



hissar och dissar musik

HISS:


Kato - turn the lights off


David Guetta ft. Fergie m.fl - Gettin' over you

B.O.B - Airplane ft. Hayley Williams (paramore)



DISS:


Katy Perry ft. Snoop Dogg - California girls

just thinking

Saknar någon för mycket nu. Men jag tror inte att de är till någon nytta heller.. Men jag tror jag oroar mig i onödan, hoppas det är så. Jaja, vi får se hur det går med den saken...


Tills vidare, ha det fint ni andra!


Trubbel i paradiset

Hejsan. Dåligt på update fronten idag. Har vart på stan och sen vart hundvakt med min Maja en stund.
Köpte ett par leggings + två nagellack idag, visar er senare.

Nu ikväll har jag och Sara sett på Trubbel i paradiset, den var faktiskt riktigt bra och får mig att längta ännu mer till Turkiet!!!! 24 dagar kvar nu.. Taggggga!

Hade tänkt sova nu faktiskt, ska ju å jobba imorron, var länge sen känns de som! Vi hörs i morron, Peace out!


RSS 2.0