Fredag - äntligen!

God morgon =) Idag är jag glad, fint väder och fredag! Kan inte säga annat än att det är underbart.
Börjar klockan kvart i 10. Kom på att jag måste gå till bussen nu!

Hörs!


Torsdag - heeeelg snart!

God morgon =) Allt väl? Med mig är det bra ska strax kila till bussen!
Igår stannade jag hemma, var så trött så jag somna om direkt efter väckarklockan =p

Går till halv fyra idag, efteråt har jag nog prov, stannar nog och gör det iallafall, lika bra att få de bortgjort. Man får ha boken så det kan inte vara såå svårt.

Nu ska jag dra! Vi hörs i eftermiddag.


måndag!

God morgon solstrålar! Hur är det?
Med mig är det bra, känner mig rätt redo för skolan. Har bara två rätt softa lektioner så det är lugnt, Matte och data/svenska..

Skulle behöva ladda mp3n, men jag hittar inte sladden, åhh!

Vad ska ni hitta på idag? Jag ska eventuellt till brorsan efter skolan, å hjälpa mamma å städa lite till, annars så drar jag hem direkt, då ska jag tvätta och umgås med Sara säkert!

Nu måste jag springa på toa, sen går jag till bussen! :)
Hörs sen! Pussar!



Trötter

Tjena =) Allt bra med er? Med mig är det fint, förutom att jag är trött.
 Ska slänga mig på Vixis soffa nu och powernapa några minuter.
Sen ska jag hem å äta grillad mat! Fyfasiken så gott.

dagen lite kort

Tjohoo! Allt väl?

Känner mig trött nu, ska strax slå av datorn å sova. Vad har ni haft för er idag?
Själv har jag varit med Sara, varit hemma hos hon och ute med Lova. Var barnvakt en stund nu på kvällen, tittat talang & Så ska det låta. Busat med Hugo och så. Helt okej dag helt enkelt.

Det var väl bara det, nu ska jag sova! Vi hörs på morgonen =)
PUssar!

fredag, vilket innebär fredagsmys!

Hej! Skippade skolan idag med, orkar helt enkelt inte. Men på måndag, då ska jag dit. Ensam hemma nu och det är tråkigt, mamma är på sjukhuset och gör något, Tobba jobbar och Maja är i skolan, så ingen kan prata med mig. Fast jag tror inte Tobba är borta så länge så.

Men jag kom precis på att jag ska marinera kyckling till imorron, årets första grillning, mums! Har ni grillat än?
Vi grillade ju när vi var i mina kusiners stuga, men det räknas inte, för det var typ bara korv.

28 grader i solen nu, borde man gå ut kanske? Det lät faktiskt nice, men jag vet inte. Kanske är bättre å städa.
Tänkte iallafall hinna visa er idag vad jag fick från Halens här om dagen, jättenöjd!

Vi hörs om ett tag!

We are never..


Detta kommer sitta på min kropp snart! :)


Cupcakes - från början till slut




De smakade ruskigt bra!



Cupcake bakning med mor!

Hej! Blev inte som jag tänkt mig med bloggning denna vecka, av den anledningen för att jag inte har varit i skolan, har vaknat vid 11-12 varje dag, varit helt knäckt! Vet inte varför, kanske feber på g också? Svettas som ett psykfall och har ont i huvudet till och från!

Iallafall, nu håller jag och mamma på att baka Cupcakes, hoppas de blir fina & goda! Vi har dock inget kul att dekorera de med, men vi får väl se om vi hittar något skoj att he på.

Annars idag har jag suttit hos Monica med Hugo medans hon sprungit till tvättstugan, trots att vi tvättade en massa igår hade hon kvar idag. Ska tillbaka dit sen, för att sen åker vi eventuellt och tittar på en ny vagn åt Hugo, kanske drar en sväng förbi solariet också, vi får se helt enkelt! :)

Slänger upp bilder på baket när det är färdigt! :) Puss

Ikea!

Go kväll kära vänner! :)
Imorgon börjar allvaret så jag måste tyvärr sova. Ska skynda mig imorron att göra mig klar så hinner jag blogga + dagens outfit på morgonen!

Visar iallafall ikväll det lilla jag köpte på Ikea i fredags!



Tavelhylla + ljushållare!

schampoo, balsam och duschpeeling! hyffsade grejer för lågt pris.

God morgon:) sitter på bussen nu mot stan ...

resize_p110410_1 (MMS)

God morgon:) sitter på bussen nu mot stan mamma är där redan och har börjat våra jobb. Var helt jäkla slut imorse orkade inte ta mig upp ens. Å nu klev det på en man fy fan vad han luktar illa alltså. Han har nog varken tvätta kläderna eller sig själv på länge. Vill kräkas. För övrigt så är det 20plus grader ute idag =) vi hörs senare, ha en toppen dag:) puss


hemma efter en lååååååång dag!

Hej folket! :) Nu är jag hemma från Haparanda, kom dock hem just efter åtta. Men då var det dags för Talang och så. Sover över hos Sara inatt så vi gick hit under pausen.

I morse vaknade jag redan tjugo över 6, duschade åså. Väckte Sara och käkade frulle. Sen när Monica vaknat drog vi, tjugo i åtta. Satt med Hugo på bussen rätt länge, han var lugn och fin.
Strosade runt på IKEA jädra länge, ont i fötterna och less var jag. Visar imorron vad jag köpt, nu mår jag illa och vill bara sjunka under jorden.

Efter att vi vart på Ikea gick vi till Finland. Känns rätt coolt att man kan gå till ett annat land, men ja! hähä. Gick på gallerian På gränsen, hittade dock ingenting som jag orkade köpa.
Sen hämtade Martin oss så drog vi å käka.

Vixi har magsjuka, ligger en meter ifrån mig. Jag mår piss!
Heeeela Monicas familj har haft magsjuka förra veckan + denna, jag kanske får det jag med?
Måste gå nu. Vi hörs imorron. Pussar!

Haparanda - here iiiiii come!

Hejhej! :) Är hos Monica, med Sara. Vi ska sova här ikväll, för imorron åker vi till IKEA!
Wiiiiiho, äntligen! :)

Ska väl börja lägga mig nu, är trött. Vi åker från ghettot redan 07.45!
Mobilbloggar under morgondagen!
Pussen!

gråtthår!

Tjena babes. Har precis sköljt ur den gråa hårfärgen. Men tyvärr så syns det inte att det är grått, förutom liiiiite i utväxten, där det endå var fjortis blont ;) Nu måste jag gå till tvättstugan, sen hem till Sara sen åter hem och färga håret en gång till :)

Ses!


morgonpromenad

God morgon =) Hur är det? Sitter och förbereder mig för en promenad med Sara och ev. Hugo och/eller Lova.
Ska gå upp till Ica och köpa hårfärg, har en hemma nu, den är dock grå, ska köpa en mörkblond färg, eller en ljusbrun. Beror på vad de har på Ica.. Den gråa färgen är för att ta bort de orangea på mitt huvud ;)

Nu ska vi gå ut, hörs sen! :)
Puss!!


FÖrkväll

Hej kära läsare! :) Vad gör ni?
Jag sitter hos Sara & Vixi och tittar på Förkväll medans de äter.  Ska gå iväg till Monica om en stund, blir ju att titta på Biggest loser där ikväll, sen sover jag nog hos Sara. Jaja, vi hörs lite senare, ska kika runt på bloggar och youtube!

Pussen!

gdsbsdn

Hej :) Är hemma med Sara nu, tog en promenad idag också till stallet, med Lova & Hugo. När vi kom hem gick vi till Monica så ungarna fick leka ett tag. Nu ska jag äta strax sen går vi till Sara!

Hörs sen.

Promenad till stallet

Hej kära läsare :) Har ni haft en bra dag? Det har jag, började med en promenad där vid 11 tiden, hyffsat bra väder och skön temperatur. Jag, Sara & Lova gick till stallet då Lova tycker om hästar. Hon tyckte väl iallafall att det var skit kul att titta på hästarna och så, de ville dock inte bli klappade, de drog sig undan så fort vi gick fram.
Efter att vi varit där ett bra tag promenerade vi hem och hon ville självklart ta med sig alla hästar hem även bära på de, men det går ju självklart inte ;)

Suttit vid datorn rätt mycket idag, varit hemma hos Sara. Varit med Vixi, sett tv och färgat håret mer orange ;) Ni måste ju få se imorron hur det ser ut, egentligen borde jag inte visa mig ute såhär men det är ju såååå vackert så alla måste få se! hähä.

Inga planer för morgondagen, förutom en fet jävla promenad + att jag ska vara med Hugo. Hans mor har åkt på magsjuka så då tar jag honom i morron =) Även en sväng med ungarna ut till stallet, eventuellt. Och sen sover jag hos sara! :)

Nu ska jag slagga, pussen! :)




Mysiga hotellrum!

Hallå :) Nu har jag en ledig stund, har knappt varit hemma något under dagen så det har blivit lite tomt på update fronten. Började dagen med att fara å jobba med mamma, först extra jobben sen även på hotellet. Fyfan säger jag bara, har aldrig sett värre. Titta nedanför, dock inte känsliga tittare! Sprang på Åhlens en sväng, sen hämtade Tobba & Maja upp mig och mamma i stan, for iväg till Ica Maxi och handlade, samt Ö&B, köpte hårfärg, och sen hem. Lagade middag, tacos, sen färgade jag håret & var med Sara. Medans färgen satt i tittade vi på Pearl Harbor, fyfan vilken bra film alltså! Tvättade med Monica från kl. 17, gick till Sara, kramades med Lova och så.
Gick över till Monica klockan 19, såg nya säsongen av Biggest Loser och Top model.

Klockan nio tog jag, Vixi & Sara en långpromenad, på ca 1 timme runt ghettot ;) Det var skönt som fan ute & skönt att röra på sig. Varje dag nu ;)

Det var allt för idag, ska sova nu faktiskt! Sov sött :)





Mysigt va? Nej! Hur fan kan vuxna människor äckla sig så mkt? Nog hinner man gå på toa och spy, eller?
Hela sophinken var för övrigt fylld med spya..Usch.


Slutet gott allting gott



Två bilder från igår!
Nu; sängen! Pussen!


trött efter en dag i skogen!

Tjena =) Hur är läget? Med mig är det finnemang, har dock ont i  mitt öra, okänd anledning! Men jag lever & mår bra trots allt ;)

Åh gud så knäckt jag var igår kväll, vi kom oss inte iväg förens vid 9 tiden igår kväll.  Somnade i bilen påväg hem & la mig i stort sett direkt då vi kom hem. Kom oss hemifrån vid 10 på morgonen sen var vi ute hela dagen. Länge sen man fick så mycket frisk luft. Men det var härligt. Satt hela dagen vid elden och pratade med kusinerna, moster + man, sen kom det dit nå andra folk också. Åkte skoter en sväng också, härligthärligt. Är skitnöjd med gårdagen, åh dit ska jag fler gånger!


Idag sov jag ut till klockan 10, gick rätt snabbt till Sara, tittade på Körslaget repris och sen en jävla massa på X-effect weekend break. Gick hem & käkade, pratade lite med brorsan sen gick vi till Sara som skulle äta. Åså hämtade vi Hugo, tog en lång promenad, gick till stallet och tittade med honom, sen tog vi en omväg hem. Underbart väder alltså, hade vela vara ute heeela dagen. 19 grader på morgonen och skinande sol, hur nice som helst.
När vi väl kom tillbaka tittade vi på Wipeout. Å vem var inte med om snyggjävlaRobin Bengtsson? Gosh, jag dog typ! Synd var det dock att danskjäveln slog honom! Nåja.

Vad har ni gjort i helgen? Hur var er påsk?

Here i come!

Nu ska jag väl börja göra mig i ordning för att åka iväg, byta kläder & sånt. Hoppas jag överlever ;)
Hoppas ni får en toppen dag! Pussar!



Utväxten är blond nu och övriga håret är brunt! Det börjar äntligen likna nått.
Nu behövs bara en förpackning blekningsfärg, avfärgningen tog inte så bra!


påskafton!

God morgon! Har varit vaken sen kvart i sju faktiskt, hähä! Många sover nog än, det är ju trots allt lördag och många av er har säkert festat rätt hårt inatt.

Som sagt, åker iväg till Älvsbyn om ett tag eller två. Jag tror iallafall att jag följer med, känner mig inte skit taggad på det, men samtidigt kan jag offra ett par timmar på att sitta i skogen. Fast nu hoppas jag nästan att det är dåligt väder så vi kan vara hemma hos de istället. Kommer nog att frysa en hel del, äger inte ett par täckbyxor och inga varma skor heller för den delen. Aja, det löser sig.

Vad ska ni göra idag?

Älvsbyn!

Inlägget innan gjorde jag för att se om det funkade att mmsa med telefonen, vilket det gick! :D Så nu kan jag mobilblogga, wiho ;) Dock hängde det inte med ngn bild, men skit samma =)

Har haft bloggtorka som fan nu, inte haft nått vettigt att skriva, har knappt suttit vid datorn heller.
Veckan har väl sett ut som följande; Skola, tvätt, plugg, Monica.. Det är väl det enda jag gjort i stort sett.
I torsdags fick jag lov, var i skolan till halv 11, gjorde bara bort ett prov & en restuppgift sen drog jag =D
Så nu har man lov & det känns toppen! Ska njuta varje sekund, men det är inte länge kvar till sommarlovet! fiiiifan va nice.

Imorgon drar jag till Älvsbyn, till moster & kusiner. Ska väl vara uti deras stuga hela dagen & grilla åsånt! Mys som fan.  Hoppas dock inte att det är dåligt väder, då är det kallt, det gillar vi inte!!

Aja, ska gå på tossi nu, sen lägga mig och titta på film! :) Ha en fortsatt trevlig kväll/natt. Hörs imorron.

puss & kram!

Testar bara!

Testar bara!


Tatuering idé! :)


En sån, dock med svartskuggning, eller utan!
Eventuellt med lite små fix.
Vad tror ni?

Fjärilen är utbytt, gillade denna bättre.
Den får isånnafall pryda mina axlar, nedanför nacken mellan skulderbladen, något i den stilen!
Taggad som fan nu! ;)


påskharar & kärringar...

Hej påskkärringar! Allt bra med er? Med mig är det bra, trött som bara den.

Är hos Vixi & Sara nu och tittar på HSM 1. Det är ta mej fan inget bättre på tvn idag och tiden går rätt segt.
Jag måste verkligen planera en tatuering nu, vet inte än vilken dag jag ska göra den, det kan komma precis vilken dag som helst, allt hänger på Jimmy, när han åker dit.
Vi får väl se hur det blir, ska iallafall komma på något som jag ska tatuera, har ni tips?

Nu ska vi se Irene Huss =)
Glad Påsk!


RSS 2.0