utomlands även nästa år?

God morgon, skrev jag imorse eller inte? Kommer inte ihåg. STannade hemma idag också, är för trött för att fara till jobbet och slava å städa åt personalen. Klev iallafall upp och var vaken ett tag, men sen gick jag dock och la mig igen, vaknade nu ca klockan 10.

Vad hittar man på idag då? Det är skit väder, har eventuellt åskat nu på morgonen, regnat har de då iallafall.
Har lust att sova en stund till, sen käka nått, men samtidigt vill jag hitta på nått så jag skippar nog att lägga mig igen..  Vad ska ni göra idag?

Igår sa min mor till mig att under midsommarhelgen då hon var hos min moster, så hade de pratat om de där med att åka utomland alla tillsammans nästa år, vilket det är jag som tagit upp! Så mest troligt åker vi till nästa år. De var ju förra sommarn utan mig, men nu får jag följa iallafall! Men frågan är ju bara vart ska man fara?
Jag hade vela fara till Marocko, det är enligt andra billigt & bra där. Men det får vi väl se hur det blir med den saken..

Hungrig nu, hörs sen =)

i wish you were here..


say you want the same thing to

Nu har jag duschat och hunnit ta det lugnt ett tag, ska hoppa i säng nu! Så vi hörs imorron =)
Pussen


I'd rather be with you


kvällsdusch & goda dofter!

Go kväll, blev att vara med Hugo efter maten och så,promenerat med Monica och sen sett Allsång på skansen med Jonte & Hugo.
Köpt nytt schampoo, balsam och duschtvål idag, så nu ska jag hoppa i duschen!

Seeees =)

my feets are too big

Helluuuuuu =) Glömde bort att sjukanmäla mig, hoppas dock att de går å säga till imorron. Lite sent påtänkt nu.

For iallafall iväg med mamma till Dollarstore & skokanonen. Köpte inte nått, hittade dock ett par jäääääääääkla fina skor, men de var typ en halv centimeter för småa!!

Nu ska jag iallafall gå och sätta mig ute i solen med mamma och den nya ellos katalogen!
Ses

blir hemma

God morgon bloggen & kära läsare! Bussen går om 8 minuter, skippar den! Ska stanna hemma idag, är trött och känner inte för att åka på dagis och städa samt vara med surkärringen som är där.

Så nu ska jag lägga mig i ca 45 minuter sen sjukanmäla mig och sova vidare, vi hörs senare! =)

i feel so much happier now

Hejsan =D tvättat klart, promenerat, sett tv & sovit en stund hos Monica. Fått barnvakt schema åså för nästa vecka + veckan därpå.

Fick ett sms tidigare, där det absolut inte stod nå intressant, men glad jag blev endå! Just för personen, det förgyllde min kväll!
Nu ska jag sova, gonatt! =)

alldeles för mycket händer nu

Hejsan, hemma och trött nu! Väntar på att tvättstuge tiden ska börja så jag kan gå och tvätta.

Å på jobbet denna vecka ska vi ha med en jävla bitterfitta, så jäääääkla less! Man får inte sitta still i några sekunder innan hon öppnar fetkäften å jävla är otrevlig. Å de enda vi får göra på sommarjobbet är å städa dessa jäkla dagis lokaler. Men de som jag stör mig mest på är att de är två andra tjejer där som också har sommarjobb, som först å främst verkar ha fått byta plats att vara på, sen så slipper de jävlarna göra allt skitjobb som vi får göra! Som idag har de suttit inne och bara gjort nå me nå papper, medans jag och hon jag är med fick städa i matförråden, torka hyllor och sånt, tvättat... skit jobb helt enkelt!

Vi lämnar det nu innan jag tar i alldeles för mycket.. I helgen har jag hunnit bli rätt mycket myggbiten, två jätte stora på benet & igår då jag skulle lägga mig var jag blå på benet, nu är de rött och lila.. Undrar om de verkligen är myggbett? Ser iallafall hemskt ut.

Nu ska jag gå och fixa matlåda till imorron, sen ringa Monica & gå till tvättis. Sen ska jag vara med Hugo.
Hörs sen =) puss


dålig bild, webbkameran på datorn..

God morgon. Hur är det med er? Det är okej...

God morgon. Hur är det med er? Det är okej med mig, behöver dock få vissa saker uppklarade sen blir det bra:) har precis satt mig på bussen, åker tidigare idag så jag kan sluta tidigare. Sen blir det att ta tag i mitt rum, tvätta å sånt. Fetaste bombnedslaget där inne. Vi hörs sen. Ha en fin dag


tusen tankar snurrar i mitt huvud

Åh. Känner att jag behöver prata av mig, med någon! Känns som att jag har ångest, om de nu kan kallas för det..  Jag vet inte i vilket fall som helst. Om nu ångest kan förknippas med att man ångrar sig över nått, något med liiite mer tyngd baki sig så stämmer det nog. Men, det är ju det att jag ångrar mig inte för en sekund ens. Jag borde kanske det. Vissa saker hade nog varit bättre ogjorda..
Nu är det väl inget som egentligen är så himla, åh vad ska jag kalla det? Det är ingen direkt stor grej helt enkelt, för vissa kanske.

Jag vill inte oroa någon på något sätt nu, så jag ska skärpa mig. Behövde iallafall få det sagt.
Jag tycker inte att jag gjort fel iallafall.


Home sweet home

Hemma nu, fan så skönt! Men jäkla tråkigt samtidigt.. Får väl berätta lite grann vad vi gjort i Jockfall!

Torsdag; Vi var framme efter klockan åtta. Alla hade väl i stort sett kommit redan, förutom Vixi & deras grannar..
Grillade lite senare, pratade med alla åså =) Byggde upp tältet som jag och Sara skulle sova i åså. Blev bara chill då. + Att vi gick en sväng till själva fallet, det är rätt mäktigt!

Fredag; Solade hela dagen, toppen väder! Satt och snackade med alla, de byggde en midsommarstång. Vissa blev dragna rätt tidigt.. Är så jäkla mycket mer som har hänt där, men vi lämnar vissa saker osagda!
Vi satt iallafall, vi "ungdomar" ute och pratade och skrattade medans de vuxna var uppe i restaurangen på nå dans åså! Hade skit kul=)

Lördag; Solat & bara chillat på dagen.. Sen hände väl allt skoj, de vuxna drack! De börja åska & regna där på kvällen, satte oss i förtältet och tittade film, eller iallafall jag, Gustav & Tobias. Började se massa men alla var dåliga, blev iallafall Extreme Movie tillslut. Så var Gustav tvugnen å gå till husvagnen å vara med hunden, då alla andra skulle till restaurangen på trubadurafton. Tog iallafall med mig datorn + Tobias så gick vi till Gurra, tittade klart filmen åså.. 

Söndag; Packat ihop alla grejer och dragit därifrån. Stannade på ngn knas affär i Morjärv, stannade till hos Vixis kusiner å lämnade husvagnen, sen for vi hem!

Är skit nöjd med helgen, helt sinnessjukt roligt! Hade gärna stannat flera dagar till, om nu alla andra också hade varit där. Men... självklart slutar allting i en hel del surhet, om man kan säga så. Folk blev ledsna och arga! Så jäkla typiskt.. Fast om vissa saker tänker jag inte ens lägga någon energi i, jag gör vad jag vill!

Sen den stöööööörsta nackdelen med allting har varit sovplatsen! Jag och sara har sovit i tält, på en uppblåsbar madrass. Första natten var helt okej, förutom att de är kallt, kallt,kallt, svettigt! Man vaknar hundra gånger om natten för att de blåser kallt. Trots att vi hade vårat tält i förtältet.. Sen var sista natten värst, efter att ha legat på sida två nätter, så har jag nu skit ont i höfterna.. Gör ont att gå, så å ligga så trångt, i kyla i flera dagar är inte bra för mig!

Jag vill endå tillbaka!


Torsdag;När vi kommit fram & packat upp!

Torsdag; fallet! Fick tyvärr bara dåliga bilder.

Fredag; Lova & Alexander + stången!

Torsdag

Torsdag; Jag & min livskamrat, firren!

Fredag; solningen!


Heeeeej:D nu solar vi! Fan va varmt men sk...

resize_p250610_1 (MMS)

Heeeeej:D nu solar vi! Fan va varmt men skönt! Gurra och Sara kastar friisbee eller vad det nu heter. Nu ska vi gå toa, hörs sen. Puss


Hej! Vi kom fram igår efter åtta. Mycket f...

resize_p240610_2 (MMS)

Hej! Vi kom fram igår efter åtta. Mycket folk är det. Har hunnit dusch och sola nu en stund. På bilden är iallafall Jockfall, det är rätt häftigt och se på då de är så stort. Vi hörs sen:)


Hejsan =) Fick jobba till klockan 2 idag, men får betalt för hela dagen, bra de!
Nu sitter jag med Vixi, Camilla, Sara & Lova i bilen påväg till Jockfall! Där blir vi över midsommar, kommer hem på söndag! Skit trevligt kommer det nog att bli =)

Nu ska jag & Vixi titta film, vi hörs sen! :D Puss

till mig från h&m

Helluuu =) Sliten nu, ögoninflammation eller liknande + massa förkyld! Usch.. Ska lägga mig alldeles strax, bara visa vad jag fick hem i mitt H&M paket idag! Sen hörs vi imorron =)



Tygväska, ca 30kr
Festivalkit, ca 70kr (tror jag)

Innehåll i festivalkitet;
Liten handduk, klisermärken, ögonbindel,
duschkräm, läppbalsam, liten spegel, nagelfilar samt 2 pkt kondomer.


2 par örhängen, blommiga & korallfärgade.
Bilden gör inte färgerna rättvisa.


God morgon:) nu sitter jag på bussen på vä...

resize_p230610_0 (MMS)

God morgon:) nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Har blivit förkyld också, jobbigt nu när de snart är midsommar åde. Drog på bilbingo igår kväll med brorsan och någon han känner, å pappa. Vann inget! Idag blir det bara att chilla när jag kommer hem å hyra film med Sara =) imorron drar vi iväg med husvagnen upp till Jockfall & där firar vi midsommar. Vi hörs sen, puss:)


One of us

God morgon =) Sliten som ett djur just nu, förkyld å jävlig. Hade feber i torsdags, möjligtvis lite i fredags. Men nu känns det som att allt annat kommer direkt! Man märker ju fort hur mycket det tar på krafterna att vara på dagis.

Nu måste jag gå å göra mig klar innan jag ska dra! :) Ha det fint =)

Grattis Tobias!

Hej:) har en liten rast nu, nyss suttit oc...

resize_p180610_1 (MMS)

Hej:) har en liten rast nu, nyss suttit och städat ur nå lådor, tömt, torkat ur satt tillbaka. Sen blir det att tvätta nå legoklossar, jippie! Nåväl, hörs sen.


Me and my guitar

God morgon solstrålar! Idag åker jag tidigare till jobbet, det går tyvärr ingen annan buss som gör att jag kommer i tid, isf måste jag börja senare vilket resulterar i att jag måste åka hem senare, nej tack!
Aja, jobbar jag till just efter 15 så jobbar jag in en timme till midsommarafton varje dag så det är skönt! Så 15.22 kommer jag sätta mig på bussen hem.

Internet krånglade som fan igår kväll, Wallander inlägget skulle upp igår kväll, men när jag skulle lägga till en bild hängde sig hela datorn, så irriterande! + att MSN inte heller funkade igår, men nu så.

Å solen tittar fram idag! Det har regnat i typ två dagar nu, om jag inte har helt fel! Det är juni nu, och jag vill ha SOL!

Jaja, nu ska jag gå och göra klart de sista innan jag drar! Ha det =)

Wallander

Hej, allt fint?  Med mig är det bra. Sitter i sängen & ska strax sätta på de absolut första avsnitten av andra avenyn, tankat hela första säsongen =)

Idag iallafall efter att jag och mamma jobbat så drog vi förbi stan, köpte mig en fin ring, ni får se imorron! ;) annars hittade jag massa fint som jag önskar att plånboken tillät mig att köpa, men inte de.
Blev inge bilbingo idag, har ju dock hela sommaren på mig och kamma hem storvinsten ;) Satt istället hos Sara, Vixi toppade mitt hår litegrann, behövs dock mer. Men vågar inte göra mer hemma, vill att någon med mer erfarenhet ska göra de.

Åså hade jag hyrt Wallander - Skytten idag som jag, Sara & Maja tittade på hemma hos mig, jäkla bra! Sara hyrde 2 andra filmer i helgen, bara Wallander, imorron blir det en annan. Ska försöka få tag på alla filmerna, de är ruskigt bra.

Nä nu väntar Andra avenyn innan jag ska sova, sleep well =)

OBS! Detta skulle upp igår kväll!

soo fucking bad

Go kväll sötnosar! Tänkte bara säga att jag ska lägga mig nu, jätte trött + att de är jobb imorron. Sen blir de nog en sväng på stan med mamma efteråt, sen eventuellt bilbingo! Håll tummarna för att jag vinner.

Mer om det imorgon, sov gott!


Senaste hemklickat - i want it all now

Helluu. Sitter hos Vixi nu och pratar lite, kollat snygga men enkla sminkningar. Beställt hem mer grejer från H&M, smink åså. Vill ha allting nunununu!

Förövrigt så har Tobias haft kalas idag, massa gofika. Fått träffa Vixi & Saras pappa idag också, var jääääkla många år sen.
Är jätte sugen på att fara å sola, men ingen annan är på så då ids jag inte! Monica den latatanten ska se de där skit bröllopet på tv!!! Det är viktigare än att få färg tydligen!

Nä, men visar er nu vad jag köpt! Hörs sen =)


Hej. Nu har jag lunch sitter ute och äter ...

resize_p160610_1 (MMS)

Hej. Nu har jag lunch sitter ute och äter idag, snuskit varmt ute, fast det gillas iofs! Ska för övrigt typ byta ställe att jobba på, det funkar så dåligt med bussarna åde. Hörs i eftermiddag, hejs


helluu =) Trött som bara fan just nu, vill...

resize_p140610_1 (MMS)

helluu =) Trött som bara fan just nu, ville inte kliva upp i morse, fast annars blir det ju inge pengar. Ska sätta mig och fixa schema medans det är lugnt, ska försöka jobba bort så mycket som möjligt på en gång. Hörs när jag har lunch eller på nästa rast.


gräset är grönare på andra sidan...

hellu =) Nu har jag hunnit vara barnvakt, tvättat, städat hos Monica & varit med Sara. Ser fram emot morrondagen. På vägen till dagiset ska jag göra ett schema, vet inte riktigt än hur jag ska lägga upp det! Ska lägga upp de nu så jag jobbar in midsommar, 6 timmar blir det så..

Var väl bara de! Sov gott


Första arbetsdagen avklarad! Busiga barn m...

resize_p140610_1 (MMS)

Första arbetsdagen avklarad! Busiga barn men det gick endå bra. Väntar på bussen nu som går om ca 6 min då blir det direkt hem å käka sen vara med Sara typ. Hörs sen!


Hej. Blev stressigt imorse. Hittade iallaf...

resize_p040510_1 (MMS)

Hej. Blev stressigt imorse. Hittade iallafall hit till dagiset där jag ska vara. Får göra eget schema så det fixar jag när jag kommer hem. Ska käka färdigt nu sen gå tillbaka, :)


helgen blev lyckad!

Hejsan =) Här känns de torrt, men nu blir det ny vecka & ny start! Börjar den nya veckan med sommrjobb, längtar tills jag får sommarlov på riktigt!!

Har chillat hos Sara & Monica i helgen. Drog till Leos lekland i fredag, med Monica & hennes familj + Jimmy! Skit skoj tills jag skadade mig, åkte en rutshkana & fastnade i foten, knakade som fasiken i foten, kunde knappt gå, jätte svullen & haltade.. Tänkte dra på jouren igår men skippade de!
Idag är den fortfarande svullen och gör ont, men sånt får man ta!

Varit ute mycket då det äntligen varit bra väder, i torsdags var det toppen väder även i fredags, igår var det fint fram till eftermiddan, regnade till & från hela tiden! Å idag har det varit galet varmt =)

Behöver verkligen sova nu så jag är någorlunda utvilad imorron. Lite bilder får ni.. :)






knölen på foten till höger, syns i vanliga fall inte! På bilden syns svullnaden

Hej ligger ute och solar å Camilla bjöd ny...

resize_p110610_1 (MMS)

Hej ligger ute och solar å Camilla bjöd nyss på marängswiss:D snuskit gott! =) ja resten av dagen ska jag chilla bara och vara hos Monica ska eventuellt till Leos lekland med ungarna:) hörs sen


what if God was one of us

Mått allmänt dåligt idag, mensvärk, frysit, jäkla ont i magen(magsjuke ont), vet dock inte om jag har magsjuka. Har inte spytt ännu + huvudvärk.. Bara jag är frisk till på måndag då jag börjar jobba!

Varit barnvakt två gånger idag, då Monica just nu håller på å ska övningsköra. Två promenader samt varit med Sara & Vixi =) Snart drar vi iväg från allt skit här!

Nä huvva, ska dra mig härifrån nu, från datorn innan jag blir på depphumör, är så galet less på allt just nu för stunden!

Sov gott & Ha det så jäkla skoj imorron!

Lifehouse - everything♥

Find Me Here
Speak To Me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light
That's leading me
To the place where I find peace again.

You are the strength, that keeps me walking.
You are the hope, that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose...you're everything.

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

You calm the storms, and you give me rest.
You hold me in your hands, you won't let me fall.
You steal my heart, and you take my breath away.
Would you take me in? Take me deeper now?

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
And how can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

Cause you're all I want, You're all I need
You're everything,everything
You're all I want your all I need
You're everything, everything.
You're all I want you're all I need.
You're everything, everything
You're all I want you're all I need, you're everything, everything.


And How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

Would you tell me how could it be any better than this?


simmar i badkaret

Hej, bloggar mer om en stund, ska hoppa i ett bad nu, fryser som ett svin =D

Fast ändå inte..

Hej=) Sitter hos Monica nu och är barnvakt. Maja kom precis hem så nu har jag någon att prata med.

Var på promenad med Hugo imorse, gick en lång men långsam promenix.
Tror faktiskt jag skippar avslutningen iallafall, känns som att jag börjar bli sjuk nu..
Hörs när jag kommer hem istället! Puss

avslutning trots allt

Okej, nu är det väl så att jag går på avslutningen trots allt. Bara för att Mirre är så söt & tjatar lite smågulligt! <3

=)

Go kväll :) En bra dag idag, på länge känns det som.. Varit på bra humör hela dagen, förutom nått litet utbrott tidigare.. Men ni tjejer vet ju hur de kan vara mitt i lingonveckan.

Ikväll har jag hängt hos Monica, käkat fruktsallad, sen tog jag & hon en promenad. Vilket är gode skönt då man rör på sig och kan prata av sig.
Å nu nyss har jag vart å träffat en, bara lite snabbt sådär, trevlaaans =)

Avslutar nog nu redan, ska vara barnvakt klockan åtta på morgonen, kanske drar en promenad innan, om jag är hurtig nog. yesyes, sleep well :)


Super kul dag på Välkomsten

Hej! Hemma efter en rolig dag på Välkomsten.. Började dagen med att vara med de småa barnen, där de var typ mellan 7-9 år, skit söta. Var med de fram till lunch, där emellan fick vi gå till matsalen där de allihop, stora som små skulle träna på att sjunga till skolavslutningen, helt dukigt! Även de stora grabbarna ;) Var ute på rast åså.. Efter lunch fick vi vara med de som var 12-14, härliga barn de där! Så fort jag sa att jag hette Hannah så var de en urgullig kille som ba; Hannah Montana!! :D:D:D hehe.. Det var iallafall kul att se hur de har de på en skola där ingen elev är svensk, de var i en annan byggnad till och med. Är lite små sugen på att ha praktik där sen, men vi får se hur de blir med den saken!

Våra lärare bjöd på fika när vi kom tillbaka till skolan, kladdkaka ;) Blir att vara barnvakt ikv, där vid sex. Måste upp till ica & köpa lite små saker, får väl bli dagens promenad.. Nu ska jag hjälpa mamma med maten =)

tisdag - välkomsten

God morgon =) Allt bra med er? Jag är trött som bara den och hungrig. Fick bli en naturdiet grej.
Ska strax åka iväg, ska vara på Välkomsten kvart över åtta, tar en stund dit.

Och för er som inte vet vad välkomsten är så är de en skola dit barn & ungdomar kommer då de precis kommit till Sverige, de går där tills lärarna tycker att de kan nog bra svenska för att gå vanlig skola! Dit ska vi, jag & ett par stycken på studiebesök.

Efter skolan blir det promenad upp på Ica och köpa tamponger, blev lite panik igår kväll så jag fick låna av Vixi. Sen blir det en promenad med Monica också.

Har massa bilder som jag skulle kunna he upp, men kamera sladden är borta, tror den är hos Sara. Halva mobilladdaren var borta igår också, hittade en del hos Sara, den minst användbara var hemma.

Måste kila och göra mig klar nu! Mobilbloggar om tillfälle ges :) Pussen





kort & gott

Hejsan =) Började dagen kvart i sju, steg upp slängde i min Naturdiet grej sen kvart över sju drog jag ut på promenad i 45 min. Gick direkt till Monica å var barnvakt, när Hugo vaknat å ätit gick vi bort till Miljögården å tittade på fåren+grisarna med min syster.. Sen gick vi till stallet och kikade också :) Saknar hästar skit mycket, så mysigt att vara i stallet.. Lämnade hem Hugge, fixade lunch å bakade mer cupcakes, mamma kommer äta upp alla ;)
Tog en snabbdusch,var barnvakt igen.

Ikväll var jag på Sara & Vixis lillebrors show på hans skola, alla som går i 6an på den skolan har en avslutande show.. Den var rätt bra faktiskt :) Mötte upp Mirre, fick busskortet åså.. Imorron åker jag & några andra från A och B till Välkomsten för att hälsa på.


Massa onödigt för er, men bara så ni vet.. Bilder kommer imorron, sladden är borta! Ska försöka plugga lite nu! Ha det :)

ändrade planer igen!

Hejsan =) Det är gode kallt i mitt rum, helt sjukt :O Blev inte att åka och titta på Skaburbian, folket ballade ut så de sket sig.. That's life...
Istället bakade jag & mamma cupcakes, till imorron då moster + man kommer förbi. Sen tog jag, Sara & Monica en promenad.. Kondisen känns redan lite bättre. Efteråt har jag gjort och skickat in en NK uppgift om Ekosystemet, tråkigt var det, men nu är de bortgjort. Ska snabbt jobba ihop en engelska restuppgift imorron också.

Om man kanske skulle sova nu, har sagt åt min bror att jag ska ut och promenera klockan 7 imorron, å jag ska hålla det! Så dags att sova nu =)

Sov gott!


Vad är Skaburbian collective?

Fick en fråga nyss vad Skaburbian collective var nyss, de är ett om man nu kan kalla det band, där de flesta om inte alla medlemmar är från Luleå! Här får ni några sköna låtar från de;




Vad tycker ni?


Skaburbian collective!

Ändrade kvällsplaner, blir att åka in till stan för att se Skaburbian collective ikv! Det börjar klockan 21, bussen är gratis till stan så kom dit! :D


Hemma från stan nu! Blev till att göra bor...

Hemma från stan nu! Blev till att göra bort helgjobbet + att jag köpte en tunika på gina. Drog även på massa andra affärer med moster och kusinerna å alla andra:) vi hörs ikväll!


here we come

Nu ska vi börja bege oss mot stan, hörs senare! :D Pussar

promenad till stan

God morgon, sitter hos Sara & ser tv medans hon ska tvätta håret, sen om ett tag ska vi ta en promenad till stan.. Ska kika runt lite och använda mitt presentkort på gina om jag hittar något snyggt!

Igår kom min moster + två kusiner. Kul att de hälsar på någongång och även sovit över =) Käkade massa grillat igår, sjukt gott sen var jag även barnvakt åt Hugo.
Imorron är jag ledig, blir väl jag som får städa hemma innan moster nr 2 kommer å hälsar på! Det var nog ett par år sen sist..

2 skoldagar kvar nu då sen är det lov! Så himla skönt. När får ni lov?

take me higher

Hejhej, är med Sara nu, väntar på att mamma ska komma hem, med nya nagellack + mina kusiner! (y)
Ska marinera kyckling då hon kommer, blir nog att grilla med Sara ikv. Vad ska ni hitta på?

Åså blir det Sommarkrysset & en sväng till Monica tror jag, bara en chillkväll. Var ute och åkte med Monica igår då hon övningskörde, hon är ju duktig! Hoppas hon kan ta kortet strax ;)

Nu ska jag kila, titta tv å ta det lugnt! Pussar

Hej. Uppdatering dålig pga att det finns a...

resize_p280510_1 (MMS)

Hej. Uppdatering dålig pga att det finns alldeles för många personer i vårt avlånga land som bara tänker på sig själv! I hate it.. Aja that's not my problem, mig skadar det inte i längden, man får ta den smällen helt enkelt. Så tänk efter.. Nu ska iallafall jag och Sara sova. Först blir det film för min del. G'night


över gården

Hej, nu ska jag gå rakt över gården, till Martin och Monica för att vara barnvakt! Hörs sen

facelook + outfit


Linne; lindex (förra året)
Leggings; systers, Ellos


fredag - ledig!

God morgon sötnosar, allt bra?  Väckarklockan ringde faktiskt 7.45, tog mig upp 10 i. Varför så tidigt om jag endå är ledig? Jo för att jag vill hinna städa lite, ta lite foton, sola, promenera & vara barnvakt.. Det låter bättre än att sova bort hela dagen. Högst upp på schemat står det städ, sätter igång strax.

Vad ska ni hitta på idag?

you makin' me hot hot hot

Hej, har lugnat mig nu rejält, nu är jag på bra humör & jäkligt sugen på en helt ny omstart i bloggen, inte så att jag vill radera allt, men jag vill bli bättre! Med start... imorgon kanske? Jag ska försöka.

Anledningen till att jag inte skrivit ner nå vad jag äter åså nu är för att jag fuskat, badbadbad. Ska skärpa mig nu, imorron blir det lång promenad. Men jag har inte gått upp nått iallafall, tur det.

Känner att jag behöver förnya garderoben nu, dock har jag inte råd just nu, men det är ju bra att man kan fixa&trixa med gamla kläder så att de blir som nya, smart där ;) Äh, det löser sig.

Är ledig imorron, men ställer väckarn så jag hinner göra någon nytta av dagen, ska upp 8! Ta outfit bilder och hitta på nå pyssel eller nå,hihi. Sen är jag barnvakt också, massa skoj ;)

Nu blir det dock att lägga sig och läsa, Ljudet av ditt hjärta, 3 gången nu! Natti

You're everything


Fan världens finaste låt..


shut up!

Hej, ska göra mig kort. Jag är på jätte dåligt humör, dels pga skolan, dels pga min syster och jag är hungriiiiiig! Sen är det så många saker i bloggvärden som jag bara skulle vilja spy på just nu, fan för skitbloggar!!

Hejdå :)

musikal - Sveariket

Tänkte bara säga att jag vart på en Musikal, där Saras lillasyster var med, det var en de gjort i skolan! Inte sådär jäääätte bra ^^ Handlade om alla landskap i Sverige.
 Nu ska jag hoppa i badet en sväng =) Kisses

raaaauwr

Hello :) Nu väntar lite käk, är vrålhungrig och har ganska nyss kommit hem! Återkommer strax!!

young parents!

Nog för idag, tänkte he på 16 and pregnant nu, började se ett avsnitt igår och jag är inte klar ännu! Hörs imorron bitti, sov gott! :D

Götakanal 3

Sett på Göta kanal 3 idag, den var faktiskt bra! Dock så kändes den alltför kort, den tog slut på en gång kändes de som. Tycker iallafall att den är bättre än de tidigare filmerna..

Filmen handlar om att Andersson har massa skulder, på över 2 mille som han ska betala till kronofogden! Ja å den dära jobbiga snubben jagar honom heeeela filmen. Till slut får de reda på att de finns en skatt som de tävlar om vem som ska hitta..

Har ni sett filmen?

i'm happpppy!

Heheheheehej =) Åh ska jag berätta något som verkligen gjorde mig glad idag? Kom hem från affären med Vixi, Sara och Lova, skulle upp och hämta Hugo, kom ut å hittade 500 spänn! De bara låg där, yey!!! Tror dock jag vet vems de är, men personen var alldeles för full igår, min granne & hennes alkis polare, så ingen av de kommer nog ihåg det imorron! Min granne var aspackad, hon kunde inte gå, hemskt men fan hon får skylla sig själv!!!
Jag blev skit glad över mina 500 kr!!!

tisdag, en dag närmare..

Godmorgon! Idag ids jag inte fara till skolan, ska sjukanmäla mig alldeles strax, istället ska jag tvätta! Helt klart roligare än å vara i skolan. Sen så gör man inget viktigt de sista dagarna, vi får sommarlov nästa torsdag!! Fyfan så jag längtar...

Jahapp, ska nog hoppa i duschen en snabbis nu och sen börja tvätta lite grann! Ha det :)

1 juni, fråga till er!


Jag svarar;
-Finland, fast det tycker jag inte räknas!
- Jag vill åka till massa ställen, Las Vegas, Miami. + då Turkiet, grekland, Thailand & Marocko, mfl..
- Den var klurig, det enda som jag verkligen kommer ihåg var när vi var med kusinerna i Lycksele, på djurpark, var väldigt liten! Badade & tittade på djur! Eller så när jag och mamma + syster var hos mormor i stockholm, var på grönan & skansen, även då var jag liten! Sen är det inga speciella minnen!

Nu är det eran tur att berätta för mig!


Första resmålet; Turkiet 25 augusti... Nästa; Marocko (kanske)

Wiiiiho! Har suttit och pratat med Monica om resor, utomlands! Hon har berättat hur bra det var i Marocko då hon var där i höstas/vintras. Så det blir eventuellt en resa dit till vintern/våren! Hoppashoppppppppppas!

Googlade lite bilder nyss, ser sjukt nice ut! + att människorna där är super trevliga åså.. Snygga killar fanns det också ;)




Marocko, Agadir! Har du varit där?