CSI NY

Tja! Allt bra?

Sitter och ser på CSI NY nu.
Dagen har bestått av skola, började kvart över åtta med Svenska tror jag, fast vi fick bara veta lite om våra lärare, sen skulle vi berätta om oss själva. Var väl helt ok. Våra svenska lärare var typ roliga. De flummade rätt mycket.
Ja, den lektionen slutade iaf före 11. Eftersom att ingen hade någon aning om vi skulle ha någon lektion efter eller nå så trodde de flesta att vi slutade. Men icket, vi hade istället hål timme i ca 2 timmar. Drog en sväng med Jokke på stan sen tillbaka till skolan så satt vi å chilla resten av tiden.

Vi trodde även att vi skulle sluta kl, 17!! Vi hade iaf matte i en timma, sen slutade vi. Tur det.

När jag kom hem åt jag. Sen tog jag Hugo med mig på en kort promenad för att möta Vixi. Vi gick hem till henne och efter hon ätit gick vi på en lång promenad med Lova & Hugo.
Sen skulle jag ju hem och lämna Hugo, gick upp för att prata lite med Monica, men jag somnade där i soffan istället. Ja, sen kom mamma & Tobba, så pratade vi lite, sen gick vi hem.

Vill du veta nått annat? Det blev väldigt detaljtrikt(?)

Okidoki, ska läsa lite bloggar nu iaf och sen återkommer jag kanske om jag inte somnar

haparanda

tja! Nyss kommit hem från Monica, gick dit och tittade på sommar krysset, var tänkt att jag skulle surra med henne, men då kom mamma och tobba, monicas kusin och monicas mamma. Så ja.

Annars idag har jag varit i Haparanda. Fast nu ska jagsova.
Hörs imorron. Puss

tv

Halloj. Allt bra?

Vaknade vid 8 tiden idag, av mig själv dock. Kom på att jag somnade med datorn + glasögon på, som vanligt nuför tiden.
Kollade lite på datorn sen gick jag upp och duschade och så. Sen dess har jag tittat på tv.
Ska in till stan om ett tag tror jag, med Monica, Martin och lille Hugo. Ska springa in på KappAhl och köpa ett lr två par jeansleggings.

Men nu kom mamma hem, ska prata lite.
Hörs senare. Puss


gonatt!

Hallå. Skulle ju lägga in bilder åså nu, men jag fixar det imorgon. Jag är endå ledig hela dagen p.g.a att vi inte har något schema. Så imorgon bloggar jag mer + att jag lägger in bilder. Och tar mig även en sväng till stan. Yes.
Ska nöta Paradise Hotel nu, sist jag såg somnade jag innan parcermonin (stavning????).

Vi hörs imorron.
Tja!

boring!

Hej, jag är fett tråkig och på dåligt humör. Tänkte bara säga det, ska blogga sen och lägga upp bilder.
Puss

onsdag

God morgon. Vad sysslar ni med? Jag ska alldeles strax platta håret, sen är jag klar. Åker med en tidigare buss idag, den som går typ sju minuter över, för att hinna i tid. Skulle samlas fem i 11 och bussen är framme i stan vid kvart i, så man kan vara där i god tid innan, är väl endå där ca 20 i eller nått skulle jag tro.

Japp, ska göra mig klar nu, men vi hörs i eftermiddag, efter 2 skulle jag tro.
Ha en bra dag.


förbättrad hårfärg, hoppas jag.

Go kväll. Har alldeles precis ganska så nyss sköljt ut hårfärgen. Förbättrade på mitt extremt fläckiga mockabruna hår. Jag missa alltid en massa mitt uppe på huvudet,fast det undre håret, less.

Och imorgon har jag sooooovmorgon, om jag inte redan nämnt det? Såå skönt. Börjar nämnligen inte förens kl. 10.55. Och sluttiden har jag ingen aning om, men någon gång iallafall. Ska efter det springa till stan en sväng, köpa leggings, jag är i stoooort behov av det. Innan klockan blir för mycket tänker jag titta på Paradise Hotel, har sååå många avsnitt kvar. Är på 21 nu typ, hälften kvar.

Okej, glömde bort detta. Ska titta på Paradise nu.
Puss

my song for the world

Hej alla folk! :D

Andra dagen på gymnasiet avklarad, det gick då iaf bra idag.
Började klockan 10, samlades med de som går i B, satt iklassrummet större delen av dagen. Lärarna snackade på som vanligt, sen hade vi någon form av fotografering. På eftermiddagen spelade vi även kubb.

Jag måste ha nya skor, och ingenting är öppet nu typ. Eller jo, skokanonen, men de stänger om 45 min, hinner man eventuellt dit? Måste se. Plus att jag behöver skrivblock, pennor osv.. då kan man ju passa på att springa på Dollar store.
Ska kila nu. Hörs sen. Puss



En sjukt fiin låt. Lyssna på texten

hej då & outfit.

Ska alldeles strax kila till bussen, har ingen aning om vi börjar kl. 10, men jag hoppas då fan det! Jocke svarar inte!!!!! Om jag kommer försent drar jag hem, haha.
Ne men jag hoppas att jag inte såg fel på tavlan eller blandade ihop tider åså.

Okej, vi börjar kl 10! Bra.

Hörs senare, ska dra. Puss


tisdag

God morgon. Sooolen skiner! Jippie, men det är säkert kallt endå.
Har alldeles nyss fixat mig klart, ska bara springa på toa och lite små tjaffs sen är jag helt klar. Åker med bussen som går 9.22, börjar kl. 10

Slänger upp ett inlägg snart.

hitta på nått du?

Tja! Kvällen är avklarad, har spenderat stooora delar av den hos Monica.. Anledningen var att jag skulle vara med Hugo medans hon duschade, men självklart så pratar man på rätt mycket så det drog ut på tiden. Och tack och lov att han inte var lika gnällig som han brukar. Han satt snällt och fint på golvet och lekte med nå klossar, om ni ville veta alltså! ;)

Nu hade jag tänkt kika lite på internet, kläder åså, Gina tricot typ. Måste nog eventuellt stanna i stan imorgon för att fixa kolleige(stavning)block, pennor, helt enkelt; stuffs for school.Nörd engelska.

Jopp, ska sova nu faktiskt, kanske färgar mitt hår på morgonen så jag ska vara utvilad, haha! det är fläckigt så bara därför.

Sweeeeet dreams.

första dagen avklarad.

Så ja, det gick bättre än jag trodde faktiskt. Tog en buss som gick senare, vilket var lättare, då fanns det nog fler människor man kände som man kunde gå dit med. Väl där var det rätt mycket folk i matsalen, där alla skulle samlas. Vissa kände man även igen. Sen var det väl som vanligt, rektorn surrar på för fulla muggar, sen fick alla BF elever gå bort. I nått annat rum hade vi upprop. Hamnade iallafall i en klass där det går 4 från min gamla skola, så man vet iaf vem folk är, + en kille från min klass!

I skolan var vi i endast 1 timma, sen gick jag och jocke och hämtade ut busskorten.
Resten av veckan går vi korta dagar, tror dock att vi går efter schema på fredag. Och imorgon börjar vi kl. 10.

Joo, nu ska jag kolla andra bloggar, äta lunch och titta på tv. Vi hörs sen!

ca en timme kvar..

.. sen sätter jag mig på bussen mot stan.. God morgon, allt bra? Skit bra här förutom nervositeten som gömmer sig inuti mig, blä. Men den lär släppa när man väl är där eller nått. När jag vaknade kände jag inget alls, men nu när jag borstade håret så. Jag klarar det!

Hur var eran första skoldag? Även om ni redan har börjat tidigare.
Tänkte inte fördriva resten av tiden framför datorn, utan istället platta håret, iallafall luggen och titta på tv.
Jag kan nås på mobilen hela dagen.

Ha en trevlig dag!
Puss & kram



ja jag ska även byta kläder! :D

sov gott alla! :D

Bed time for me, right now. Ursäkta sär engelska. Men iallafall. Har varit med Vixi nu och ska lägga mig nu. För att imorron är det skola! Men jag kommer klara det.

Blev lite, eller mycket besviken idag, på tvn, på ett program. Jag låter er få veta imorron. Jag ska vakna före tuppen imorron, för att slippa stressa och för att blogga, ok? :)

Hörs om ett par timmar, puss & gonatt.

när kommer den att explodera?

Hej! Dåligt med update ihelgen, kände för en liten paus, har endå bara suttit hemma i helgen.
Har ganska nyss kommit hem från Måttsund, Bilbingo. Vann inget idag heller ;(

Imorgon börjar skolan. Och det känns som att det är en tickande bomb inuti mig som väntar på att få explodera. shit vad nervös jag är! Men fan, jag kommer iallafall att överleva dagen, får väl försöka börja prata med någon iaf. Jao.

tänkte springa över till Vixi en sväng nu höres sen!
Puss

stan

God morgon bloggen. Allt bra mer er läsare?
Med mig är det bra, ska alldeles strax in till stan, skulle väl bara berätta det för er. Idag får vi skjuts av Vixis mamma också. Ska lämna tillbaka koftan jag köpte på Gina iförrgår och köpa en annan.

Fick ett presentkort på 400, på H&M av mina bröder igår, tack! :) p Så vi får se om det kommer till användning idag, maybe! :D

Dagens;

Stickad tröja, Gina/Finland - 149kr
Linne, Gina - 99kr
Leggings, Syrrans från Kappahl - ?kr

Nu drar jag till Vixi. Hörs sen. Pussar

bilbingo

Hej! Åker iväg på bilbingo med brorsan nu. Hörs ikv!

30 pack kondomer + glidmedel! vem behöver inte det? ;)

Är med och tävlar hos Akolan där man kan vinna 30 kondomer  av märket King samt glidmedel, ett plus i kanten är ju att det är snyggt förpackat också.
Kondomer kan vara bra att ha, utifall att, speciellt då man har pojvän och inte äter p-piller. Eller om man helt enkelt gillar att rulla runt i lakanen med män, haha.

Tävlingen hittar du här eller så kan du klicka på bilden.
Håll en extra tumme för mig, man kan ju åtminstone vinna en tävling man deltar i! (a)
Puss


testing! :D

Jag är hemma. Ska fixa lite grejer + att jag ska prova föra över bilder/musik till/från nya mobilen.
Hörs om ett tag.

Ses

ställ den roligaste frågan du kan komma på, de roligaste hamnar på bloggen + länk!

Till ikväll kör vi något i stil med att Roligaste frågan kommer upp på bloggen, med länk till din blogg,frågan samt svar, låter det bra? Är det få frågor tar jag alla, annars tar jag ut de allra roligaste. Okej, sätt igång nu och fråga! :D

 

VI FORTSÄTTER TILL IMORRON KVÄLL!

God morgon världen!

Är humöret på topp? Hur känns det med skola igen, ni som har börjat förstås!
Mitt humör är iaf på topp, rätt trött fortfarande, men det får man vara. Vaknade kl. sju! :O Jag vet men endå. Dags att vända tillbaka till skoltid nu, annars kommer jag att försova mig vare dag, inge bra.

Ska snart fixa mig, bara slänga ihop detta inlägg, sen ska jag göra mig klar och åka in till stan. Min syster ska pierca sig i läppen + att jag ska köpa kläder. Vad ska ni hitta på idag?

Efter jag varit på stan hoppar jag av hos Crille för att vara med honom, kanske bloggar därifrån. Vet dock inte hur länge jag är med honom, säkert hela dagen + att han kanske sover här, vi får se. Men blogga ska jag iallafall.

Jopp, visar er nu en bild på väskan jag fick i present och lite härlig musik! Dock väldigt gammal musik, men kanske den piggar upp er! höh.


Gina tricot - 199 kr tror jag.


Vem har inte lyssnat på Jimmy Jansson då han blev aktuell?
Väldigt gamla låtar, men man har minnen

Sweet dreams!

Nu ska jag lägga mig, hittade dock inget SIM kort, har du ett extra över, hör av dig! ;) haha.
Ska in till stan imorgon eftersom att det inte blev av idag. Min syster ska eventuellt med och pierca in läpp, spännande. Men scary. När Michelle piercade naveln var jag mer nervös än henne i princip, kändes det som, höhö.
Tänkte även köpa en ny kula till läppstaven, en med diamant, säg en snygg färg är du gullig! :D

Men du, vi hörs imorron bitti, snart! Puss & gonatt!

Köpte en ny mobil

God kväll! Har kommit hem från Vixi för ett tag sedan, sen dess har jag kollat mail och svarat, facebook och pratat med mina bröder på msn.

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag köpte en ny mobil, bara sådär. Så efter maten frågade jag min låtsas pappa om vi kunde iallafall åka och titta på den, vilket vi gjorde, så jag köpte den på en gång. Den är super fin. Vill du se?

LG KS360. Super sweet. Hel nöjd. Bara att den är lite svår att lära sig än så länge, men det kommer..

Ska iallafall leta fram ett gammalt SIM kort nu så jag kan använda den gamla också, till MP3, då jag ej kan ha den nya mobilens headset i öronen.
Ses

Egenbild.se

Ska tipsa er om en super bra sida. De ordnar väldigt ofta olika bild tävlingar där du kan vinna olika fina priser.
Du kan även ladda upp egna bilder som folk röstar på samt röst på andras bilder. Du kan skicka sms genom sidan och prata med folk. Klicka Här så kommer du till sidan!

försov mig, igen!

God morgon. Idag skulle jag upp tidigare egentligen, för att åka till stan när de öppnar typ. Men som vanligt, omedvetande om att väckarklockan ringt och att jag slagit av den så vaknar jag halv 12. Flera timmar efter planerad tid.
Ska nog köpa flera klockor och ställa ut de i hela sovrummet så jag vaknar, fan! Men vi skiter nog i stan idag, åker imorron på förmiddan istället, eller på torsdag då man får pengar.

Ska nog istället ta mig en promenix på två minuter till Vixi, hon bor ju endast en gård ifrån mig, nära va?
Jopp, går iväg nu alldeles strax, ska bara platta håret. Höres sen! Pusstja!


lördag natt!

natti

Är ni vakna nu? Inte jag så länge till iallafall. Ska lägga mig alldeles strax.
Ska nog in till stan imorgon.  Vi hörs om ett par tmmar!
Puss & gonatt


natti

Är ni vakna nu? Inte jag så länge till iallafall. Ska lägga mig alldeles strax.
Ska nog in till stan imorgon.  Vi hörs om ett par tmmar!
Puss & gonatt


hm. tar rubriken snart!

Jahapp, då var From G's to Gents avsnittet avklarat, fast det var en stund sen. Och känslig som jag är grät jag, haha!
De fyra killarna fick träffa flickvänner plus barn, så himla sött om du frågar mig. Alla på tvn grät typ inklusive jag. Men dock så blev det fel person som fick åka. Eller ja, på sätt och vis, han hade ju endel att ta hand om och så, men endå. Han hade förändrats så mycket. Nog om det!

Gick över tll Vixi innan nio istället för då jag sa att jag skulle det, hennes familj skulle precis bort när jag var påväg att fara så. Men jag gick dit när de kom hem. Vi pratade om stan imorron och om tatueringar. Som det ser ut idag på den fronten så finns det ingen tatuerare i Luleå som gör på folk under 18, surt. Finns väl någon i min närhet som känner någon som gör privat, håll tummarna.

Såja, vad ska jag mer säga? Att jag tänkte spela lite nu på¨Facebook. Hörs om ett tag.

Hannah listar - 3 bästa tv programen just nu! del 1

1. From G's to Gents, MTV - Söndagar 21.45



Denna serie har jag börjat följa denna säsong, från start. Redan då var jag fast.
Handling; 16(tror jag) killar, såkallade Gangsters får flytta in i huset hos Mr. Bentley. Där ska de lära sig att bli gentlemän. Genom övningar och lektioner ska de ta åt sig av allt de lär sig för att varje avsnitt utföra ett uppdrag. Och den som varje vecka gör sämst ifrån sig (oftast) får lämna huset. Här handlar det om förändring, positiv förändring.

Nu är de endast 4 killar kvar, jag tror att de endast är fyra, som tävlar om gentleman titeln. Tre enligt mig bra killar 1 mindre bra. Jag har min favorit kille, som jag har hållt på i alla avsnitt, redan från första programmet. Nämnligen Blue, han har hittls inte gjort något dumt under säsongen, den såkallade "skit" han snackade var bara sant. Vart enda litet ord. Ni som har sett detta vet vad jag menar, ni  vet det han snackade om Teddy exempelvis.
Sen har vi Baron "Dirty" han har förändrats radikalt, anser jag. När han kom dit var han i botten, men har tagit sig upp.
Resten orkar jag inte ta.
Eller ja, Teddy, den jag absolut tycker ska åka ut. Han är där för pengarna, inte för förändringen, dessutom är han hallick.

From G's to Gents är ikväll och jag tycker absolut att ni ska se det!


Mr Bentley och Blue,
 Blue berättar för ungdomarna på samma skola som han gått om gäng, gänget han är med i, hur det är,nackdelar. osv. Han grinade till och med, jag med! Snygg är han också!


Baron "Dirty"

Blue! Låt honom vinna! <3




Ceeeeeeeenter stage!

Hej sunshines. Ska nog alldeles kolla om jag kan vara med Vixi, ska bara byta kläder först. När jag kom hem därifrån duschade jag och sen kollade jag på Center Stage - turn it up, med världens snyggaste Kenny Wormald i, dreggel!
Sen har jag ätit och spelat Bejeweld(?) på facebook. Det är beroendeframkallande.

Jojo, ska nog iväg nu till Vixi, vi höres om ett tag eller två. Ska nog ut och promenera bort gårdagens tårta, usch, har nog gått upp 15 kilo sen igår, haha! Inte så bra.

Ses!

lite sent

Hej babes. Har jag bloggat nog bra de senaste dagarna? Jag fortsätter iaf sål
Sitter hos Vixi nu och lyssnar på Kings of leon, fast nu blir det Just dance med Lady Gaga.

Inatt ska jag kolla på Paradise Hotel, danmark. Har inte hunnit nå långt in på säsongen än, såg 3 avsnitt igår natt tror jag. Var vaken till efter fyra iaf medans Vixi och Sara sov.

Japp. Vad gör ni ikväll? Jag har tråkigt, ingen är typ social. Bli vän med mig på Facebook? Hannah Eriksson Engman, adda min msn; [email protected], bloggmsn.

Oj, detta skulle upp för säkert en timme sen, glömde! Sorry.

Ska sova nu! Puss tja!

middag - avklarad.

Hejhej, har nyss käkat middag, grillat! :D Sitter med Vixi och Sara och tittar på Room Raider på mtv. Måste cykla till Kåtsum och köpa tamponger sen göra klart tårtan.

Måste kila.
Puss

lördag

God morgon god morgon :) Det är nu ni ska ge mig frukost på sängen och sjunga "Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år..." Eller? :) Ligger hos Vixi nu på madrassen, ingen annan är vaken av Sara och Vixi, sen är det ingen annan hemma här heller.

Ska nog snart väcka de andra, ska heller inte stanna här så länge då jag måste fixa mig och så till senare, man behöver inte se ut som fan då, visst? :) Ja,ska läsa andra bloggar nu och väcka Sara och Vixi.

En sak bara, Crille var den första som grattade mig, trodde jag verkligen inte då han inte ens kommer ihåg när jag fyller år, sweet! Jag älskar dig.


aprisig, nyvaken

02.03

Så är det. Nu är jag sexton år, skojsigt. Vi sitter uppe och tittar på Step up- the streets typ. Omg vad killen är snygg alltså!

Min födelsedag firas väl med att de närmsta kommer till oss och fikar. Vet inte än nått jag får i present, pengar säkert då jag absolut inte vill ha något annat speciellt. Bryr mig inte så mycket om presenter så.

Tror även att detta blir sista fredags inlägget, även om det är lördag, men ja ni förstår. Efter filmen tänker jag lägga mig och titta på Paradise Hotel. Är trött som bajs. Fel ordval kanske, äh. Men ja.

Slänger upp en bild på snyggingen från Step up så ni har nått att dreggla över resten av natten, morgonen, tills vi hörs igen.

I love you all! :D
Puss&gonatt


Eftersom att det i rubriken står 02.03, då ja började skriva och det tog tid att skrva detta p.g.a att jag tittar på filmen till och från medans.

Happy Birthday to myself! :D

Idag blir jag sexton år, stor nu ju! :D hehe. Kom och fira min födelsedag med mig vettja,


tjill hos viiiixi.

Hellooo babes. Sitter hos Vixi nu och tittar på Idol 2007, fett najs. Ikväll har vi bara degat framför tvn. Nu är det endast 1 timme och 35 min kvar till den stora dagen, kan du gissa vad? :D

Yey, vi ska väl fortsätta dega resten av kvällen snart är det dags för Big Brother repris, då Linda Rosing var med.
Jopp, ska tjilla nu, hörs snart.


imorse

new shoes, hiss/diss?

Som sagt så beställde jag ett par skor från Ellos i förra veckan, de kom i tisdags. Nu får ni se och tycka till om de. Men jag kommer tyvärr inte att behålla de.



utan att spännet är spänt

Det är 11 cm klack + 2 cm platå. Jag tycker att de är skitsnygga men enkla.
Hiss eller diss?

Dessie får tårta i fejjan!

Efter att jag läst Kissies blogg igår fick jag reda på att en bloggare fått tårta i fejset, men vem? Sökte lite på google idag, där hittar man ju allt ;) Och fick reda på att det var Dessie, nivet den blonda fjortisen som önskar att hon var Kissie.
När hon var på nått grejs, i don't know, kom en tjej upp baki henne och tröck upp en tårta i hennes ansikte, skönt!

Jag menar, visst det är jävligt patetiskt, men endå, Dessie av alla, så sjukt kul! hahah. Eller?
Sen försökte Dessie med en utskällning till tjejen som gjorde det, se själva på klippen nedanför.
Nu är även Desirées blogg avstängd, finally. Men hur ska hon nu ha råd med allt hon köper? Te.x löshåret, allt smink osv. Stackars liten, not.




Vad tycker du?

gårdagens + dagens städ outfit

Igår;

 
Stickat; Gina i Finland - 149:-
Linne; Lindex 129:-
Leggings (systers) KappAhl¨
Armband; Nitar- VR ett är Saras
Rosa/brunt - Fridatidningen

Idag, städoutfit;

Brun skjort tunika- Köpt från Ellos förra året
Skärpet är ett vanligt byxskärp, inte mitt.

fredag

Godmorgon på er som vaknat nyss. Själv vaknade jag kl. åtta som jag sa, bra va? Låg och drog till tjugo i nio dock, var vaken till kvart över tre inatt/morse så inte så konstigt att jag inte orkade kliva upp direkt.

Håller på att städa toaletten för fullt nu, eller ja är nästan klar, lite små grejs som ska göras, men jag orkar ej. Plus att mitt rum ska städas, astråkigt. Skiter i det, plockar bara undan kläderna in i garderoben. Har dock inte dammsugit på jag vet inte hur länge, usch.

- 08.00 - Kliva upp, även om jag inte vill! (vända tillbaka dygnet)
- Duscha
- Äta,
frukost
-Städa, min toa
  och mitt rum + dammsuga resten
- Baka tårta till lördag
- Vara med Crille
- Vara med Vixi
- Äta middag
med vixi och sara
- Chilla
- Blogga, blogggga & blogga, inte bara tre ggr, många ggr!!

Hittils har detta hänt, känns som att det är massa som ska göras. Ska iallafall göra klart nu, v hörs sen!
Puss

förkyld och tattttttttttttoo nästa.

Som rubriken lyder, förkyld är man nu, skit slemmig, snorig och jobbig hosta. Ja, hellre att den kommer nu än just när skolan börjar. Fast samtidigt gillar jag att vara sjuk, man pratar så roligt, höhö. Men om man kunde slippa rinnande näsa så hade det vart bättre, hade även kunnat tänka mig att åka på feber, men icket. Fast det är trist att vara sjuk imorgon, gissa vad som händer då? :D

Nu vill jag tatuera mig, nu!
Min första tatuering kommer att komma på plats innan detta år är slut, har jag bestämt. Den kommer att pryda min nacke, och den består av mitt namn i någon fin textstil.
Jag vet att det är många som har så och det är inte därför jag gör det, jag vill det helt enkelt. Kanske att jag kommer lägga dit någon stjärna runtomkring eller så, vet inte än.
Men tatuering ska jag ha.

Okej, nu rinnnnner det absolut för mycket, måste snyta mig sen lägga mig. Tänkte kolla lite paradise hotel innan jag sover, ska ju upp tidigt imorgon för att städa, skumt?
Hade du valt att kliva upp tidigt på morgonen för att städa?

Men vi säger Godnatt nu, hör om ett par timmar.
Sov gott.
Puss

tillbaka nu!

Hej på er igen. Sitter och målar naglarna nu, skoj va? Japp!
For ut en sväng innan och cyklade, bara runt för skojs skull.

Vad ska jag berätta? Jo, en rolig händelse.

Häromkvällen var vi ute, då en man kommer runt hörnet, genom buskarna, det första han säger;
-Gud älskar er alla!
Jag; - Vad bra.
Han; - Ja, var och en av er, även mig!
Jag; Ja det är bra.
Han; - Jag har bett heela kvällen.
Sen babblade han på om att han inte skulle störa oss, att han skulle bara sätta sig ner för han hade kramp i benet för att all alkohol var påväg ut ur kroppen.
När han började snacka om alkohol blev jag mer uppmärksam, sen började han om att han varit vampyr, att han brukar suga ut blodet ur folk. Att han hoppar på de och hugger de i halsen och suger ut allt deras blod, att han gillar att döda!
Jag tänkte, omg, kom inte närmare! :O
Så jag ba; Ja okej, men vi måste gå nu, hej då!!

Så gick vi runt knuten och sen sprang vi, fan äcklig gubbe!! :O
Den mannen har nyligt kommit ut från psyket, så lite scary är han ju. Sen gick vi några km extra för att slippa möta honom på hemvägen.

Eftersom att jag inte har något att skriva fixar vi lite morgondagens planer;
- 08.00 - Kliva upp, även om jag inte vill! (vända tillbaka dygnet)
- Duscha
- Äta,
frukost
- Städa, min toa och mitt rum + dammsuga resten
- Baka tårta till lördag
- Vara med Crille
- Vara med Vixi
- Äta middag
med vixi och sara
- Chilla
- Blogga, blogggga & blogga, inte bara tre ggr, många ggr!!

Vad ska ni göra imorgon? :)

bilder

Här kommer blderna som skulle upp tidigare.



Vi har nu påbörjat vår Te period, Vixis kopp till vänster min till höger!!
(se skämtet i det hela)


nyskorna, som tyvärr åker tillbaka. I love them!!

försökte mig på nya cupcakes(=missbildade) t ill min födelsedag, men det är inte utseendet som räknas, tänk på de! :d

Tror inte att det var nå mer, ni får se andra bilder i inlägg.

tråkig

Helloo! Dålig uppdatering igen. Sorry.
Men nu jävlar! 

Igår sov jag hos Vixi, vi tittade på Sex drive sen sov vi.
Idag så for vi till skokanonen med hennes familj och sen ut till storheden. Annars har det inte hänt något speciellt.

Nu är det endast två dagar kvar, kan ni gissa till vad? Rätt svar får en länkning :) Jag vet ännu inte om jag ska sova hos Vixi eller om Crille ska komma hit, får se. Ska iallafall blogga hursomhelst.

Yey, ska snart lägga in bilderna från kameran+mobilen i datorn så att ni får bilder.

Ska fixa lite nu, hörs senare!
Puss


mitt paket har kommit!!

God dag. Äntligen har mitt paket kommit! Ska om en liten stund promenera med Sara, Vixi och lille Hugo och hämta paketet uppe på Ica. Sen får ni se vad jag köpt. Ska iallafall fixa mig klart nu innan mamma slutar, för då måste jag gå.

Skulle ju blogga vid åtta, men ofc somnar jag om också, typiskt. Vaknade inte förens kl. halv tolv. Så är det.
Idag for min låtsas bror och hans kompis hem till Övik igen, trist men så är det. Eller det har väl sina för och nackdelar iofs, men aja!
Ska kila nu, hörs senare! Pusss

Jadu, kom på nått!

Hej! Allt bra med er? Bra med mig förutom att jag tror att jag är på väg att bli sjuk, halsen gör ont och snorig är jag, jippe!! :D

Idag har jag iaf varit med Vixi, tagit det lugnt, varit ute och sedan varit på en långpromenad med Hugo i värmen. Huvva vad man svettades. Han sov då iallafall hela vägen. Sen gick vi ut med hunden som vixi och de har, sen nu på kvällen gick jag och vixi en lång promenad.
Det är väl det jag sysslat med idag. Vad har ni gjort?

Imorgon kommer jag att blogga tidigt på morgonen, ska vakna vid åtta har jag bestämt. För att vända på dygnet och för att blogga, låter bra va?

Är trött nu, men iallafall vi hörs om någon timme, vid kl. åtta! :D
Godnatt.


Jag har samlat alla mina koder och väntar på sminket från make up store.
Vad man får får ni se sen! :D

Förövrigt borde mitt Ellos paket komma imorgon, dåå får ni se vad jag köpt!

natti sweeeethearts!

Nu ska jag hoppa i säng, tror att jag är på g att bli sjuk, halsen gör ont helt plötsligt :/ Skumt.
Men vi kommer att höras om ett par timmar, ska vända tillbaka dygnet nu, totalt. Orkar inte vara döds trött i skolan, det är trist.. Hörs om ett tag. Sov så gott alla!

Pussar från en risig hannah :)


pict.

Vissa bilder får helt enkelt tala för sig själva, text på vissa, inte text på resten. :)



te efter bilbingo i onsdags! :)

efter bingo, vixi fiixar mitt hår.

resultat, hon lockade bara de som var uppsatt.

bilbingo brickor, jag var redo att vinna pengar!! Ingen tur hade jag med mig dock.

tårta hos pappa förra måndan

Jag & syster på promenad med fasters hund hos pappa förra måndagen,3/8

Båthamnen, södrahamn, m. Michelle och Vixi på tisdagen(?)

Fler bilder kommer!

my dayy

Hello darlings. Trots detta oväder så bloggar jag, vet inte riktigt hur säkert det är men det kan inte hjälpas. Det åskar, regnar och blåser, inte så mycket nu trots allt, men tidigare. Utemöblerna gled runt ute på altanen p.g.a blåsten.
Men åska är mysigt, vad tycker ni?

Som jag sagt nu i en massa inlägg den senaste tiden, förlåt för dålig update. Men nu, nu tänker jag ta tag i detta igen, okej? 

Dagen har väl sett ut som följande, vaknade kvart i åtta, för att åka med mamma och städa, behövde dock ej komma till stan. Slog på tv, och alla vet väl vad som är på tvn på morgonen, barnprogram eller nyheter, då valde jag att titta på nr 1, såg ett tag, sen somnade jag om, vaknade efter 11, tvättade, käkade brunch, solade. Sen kom även Monica, Martin och Hugo hit, så vi satt ute yttligare ett tag. Middag, sen gick jag till Vixi, vi gick på långpromenad med Lova, Emil (deras hund som de hade, som de nu är hundvakt åt) och ligga Hugo. Gick bra men denna värme!!!!! Omg, vi var heeelt kletiga när vi kom tillbaka, huvva. Nu är det för min del promenad varje dag som gäller + crosstrainer nåndag i veckan.
Ja efter att vi gått tillbaka gick vi hit för att  chilla, vi bakade klart lite till lördag, gissa vad som händer, rätt svar får en länkning!!! :)
Sen kom flera blixtrar, muller, blåst och väärsta ösregnet. Vi skulle gå ut men då slutade det regna, tråkigt.

Ja, har tittat på From G's to Gents efter det, sen har inget annat skoj hänt.

Ska slänga upp ett inlägg med bilder nu tänkte jag.

min vecka

Hej alla :)
Förlåt för dålig uppdatering,har haft rätt fullt upp de senaste dagarna! Men nu tar jag tag i detta, okej?
Det är kul att se att ni fortsätter att tiitta in iallafall, det betyder mycket.
Ska snart springa iväg till tvättstugan med Monica. Tills dess ska jag be er om en sak, okej?

Jag gick vidare i Zannyhs veckans bloggtävling, skulle ni kunna rösta på mig? Eftersom att jag inte vetat om att jag gått vidare så ligger jag dåligt till nu, men om du vill se mer av min blogg så rösta gärna! Du röstar här och jag är nummer 10
Tack på förhand.



I
veckan så har jag varit på stan med Michelle, hon tog hål i naveln, ja, vixi var såklart med också. Sen har jag varit med Crille och Vixi, vart ute och gått och sånt.
Igår kom min halvbror och hans kompis hit från Övik, vet inte hur länge de ska stanna.
Har även färgat Vixis hår,svart och rött, rött överhår och svart under. Sen av den svarta färgen som blev kvar färgade jag Maja och saras underhår. Nog om det.

Idag ska jag iaf tvätta och laga mat, tacos, mums! :D Sen ska jag vara med Vixi, ff hemma hos de! ;) höhö.
Vi ska väl bara ta det lugnt och så.
Ska kila nu, lägger upp bilder på vad jag beställde häromdagen.
Hejs!

tired

god morgon. Allt bra med er? Här är allt bra.
Vaknade tio över sju och har varit vaken sen dess, fråga mig inte varför jag inte gick och la mig igen. Nu håller jag på att somna dock.

Sorry, detta inlägg skulle upp för 2 timmar sen, jag somnade dock med datanl

hej och godmorgon. Gick nyss från

0-2b1f1167bb869322b62ec04cac17a54d.png

Kolla varifrån!

hej och godmorgon. Gick nyss från tandläkaren, där gick det snabbt och bra, fattar dock inte vad hon gjorde, jag blödde i halva käften när hon var klar iaf. Går till pappa nu, han fyller ju år och det är bra att han bor nära tandläkaren så, då slipper man åka långt och betala buss;) idag är det även sjukt varmt idag, inga moln på himlen och den är klar blå , vilket är super. Nåja, vi hörs när jag är hemma, ha det fint så länge.


upptagen

Hej alla nattugglor. Ska sova alldeles strax, ska till tandläkaren imorron på morron sen till pappa för att han fyller år! :D
Har varit inne i två timmar ungefär, kom in just innan ett, sen dess har jag tittat på lite grejer här ute. I can't tell you.
Ja, ska hoppa i säng nu. Hörs om ett par timmar.
Puss

Rix fm festival i bilder, mycket bilder!!! del 1

Vi for in vid klockan 2, for först förb min far och lämnade lite saker.
Hoppade på bussen till stan typ tjugo över två. Gick direkt till hamnen och scenen, de skulle precis börja med genrep så vi såg det. Det var dock bara Agnes, Kim, Janet, Martin Stenmarck och HEAT,  som övade.
Janet var nog den mest kamera kära som var där, hon ställde sig framför oss och log och gjorde nån grimars åså, hehe! :D De andra dissade våra kameror. Det var vi fyra där, + kanske 5 andra. Så vi stog där från ca halv 3 till halv tio på kvällen, längst fram, nästan i mitten i början av konserten, i slutet av rix stod vi i mitten, tur endå att folk knuffas, hehe! :)
Kvällen var iallafall sjukt kul. Och alla artister var grymt bra!

Här kommer bilder, låt de tala för sig själva!
Kanske lägger till en text.

Dagen;

Agnes innan genrep, hon är ju sjukt söt i verkligheten!!

Ramsells sjukt snygga gitarrist! ;) (stavning)

repetition- Agnes

Kim under repetitionen, grrrr!!!

Janet knäppte kort på oss innan hon skulle repetera! :)

Kim övar, med Ramsells trummis och sångare i bakrunden.

Janet är glad.

Janet kör sina låtar.

Även så Martin Stenmarck

H.E.A.T väntar på sin tur, kvällens bästa typ!!! :D När de väl satte igång så hade de ingen sångare med sig så de körde bara lite musik.

Vi kör resten sen, själva showen, annars kommer ni stirra er blind på massa bilder bara, det är rätt tråkigt med mycket bilder visst? Och jag ska nog endå ut alldeles strax med min rika Vixi och Michelle.
Så antingen imorgon eller ikväll får ni mer bilder, okej? :)

Puss på er, kommer in innan kvart i 10, då måste jag se tv!



dåliig update!

Hej på er alla! :) Är allt bra med er? Har haft värsta bloggtorkan så därför har jag inte uppdaterat.

Torsdagen bestod ju iallafall av Rix fm festival, som var sjuuukt bra!
Efteråt kom Crille hit och vi var skit trötta så vi sov.

Fredagen; Hm. Vi chillade hemma hos mig och hos Vixi. Tror även att Vixi sov här. ensam hemma

Lördag; VI tog det lugnt, var ute och så var vi med Michelle, tittade på Sommarkrysset och så. ensam hemma

Idag; Städat med mamma.

Ja, rätt rå sammanfattning av helgen, men ungefär så har det sett ut. Lägg in toabesök, mat, dusch och promenader.

Ska alldeles strax lägga upp bilder från Rix, först ska jag publicera detta inlägg och sätta på musik!
+ att jag ska gratta Vixi, som vart på bilbingo nyss till vinsten av 1000kr! Grattis sötnöt! :D

städ

Hej alla! Blir en snabbis, måste åka och städa med mamma nu tjugo över 2. De är påväg hem från mina kusiner, måst skynda mig att göra mig klar. Vi hörs senarE!

Puss

RSS 2.0