Skräck i BB!

Humortemat i BB övergick till skräck, helt ärligt vet jag inte om jag kommer kunna sova! :O
När Sara & Gurkan var i uppdragsrummet och äcklet kom krypandes på golvet, herremingud! Idioten i gungan och de två tjejerna utanför deras sovrum! Hjälp.. Kan ju förstå att de blev rädda när t.o.m jag blev det, usch!
Sov sällskap skulle inte sitta helt fel..

Jag tycker inte att typ The Ring och The Grudge är läskiga eller så, men tänk er själv att Samara bara dyker upp mitt i allt, till och med två liknande.. Haha vilken jävla mes jag är! Idiot Big brother som skräms!!



i'd catch a grenade for ya


hahahahahaahahaha jag dör!


två små söta


Pluuuuuuuttisar! Hugo har väl snygg tröja? Jag som köpt den (a)

Har ju varit med Sara idag efter skolan. Hon & Lova följde med och hämtade Hugge the man på dagis!
De sprang i vattenpölar & höll varann i handen påväg hem. Gick till Sara och tittade på Pippi Långstrump och lekte jaga. Sen har jag hunnit med att tvätta & nu försöker jag hålla lite koll på hockeyn, Luleå - inavel, 3-3 just nu!
Hoppas Luleå tar hem de ikv och klarar sig på lördag, då blir det ju FIIINAL! Inge jävla Saik till final, uuuusch!

Nå ja, vad har ni haft för er idag? :)


dagis

Tja! Mötet blev inställt, yeeey! :D
Ska gå och hämta Hugo på dagis med Sara & Lova nu!


8.15 - 17


Sticker till skolan, har BF EVK möte, Svenska om jag hinner sen äckeljävla Bild 2 timmar!
Hoppas ni får en fin dag iaf :)


skit skola!

Hej babes! Rätt chill dag idag endå! Tog dock emot som fan att kliva upp imorse, varit dödstrött heeela dagen!
Suttit mest och spelat kort på lektionen, haft BF hela dagen. Gör nå grupparbete om förskola och skola.. Inte kul!

Annars då.. Skolan kan ta sig i röven, usch för den.. Känns som att de bara strular. Har EVK möte imorron, med rektor och hela högen, jääääääätte roligt! Aja, får väl se hur det går. Ska skälla ut min mentor iallafall!

Vad har ni gjort idag då? Förutom skola har jag varit med Hugo en stund och sen varit med Vixi.

Aja, blir Big brother nu för hela slanten, sen slocknar jag nog! Hejs

skithockey



Seeeeeg dag! Hockeyn gick ju åt skogen, leeeess!
Ska aldrig mer bry mig.. =D

Nu blir det BB sen sängen! Tjing


=D


Då var denna tråkiga dag snart över, äntligen!

Det enda positiva under skoldagen var att engelska läraren inte var där så vi slutade. Dock pallade jag inte sitta i typ 2 timmar och bara vänta på nästa lektion, så jag drog hem.
Sen har jag umgåtts med Sara och Vixi, vi har smidit lite planer åså!

Ska se Big brother nu och sen sova! Puuuss!


=)

God morgon världen! Ni har väl inte glömt att ställa fram klockorna inatt?
Kul att jag vaknade typ åtta i morse, en jääääkla söndag och igår klev jag upp tidigt med. Skulle upp vid 7 eller 8 för att jag skulle och jobba, men försov mig lite. Gick bra endå.

Gårdagen bestod av jobb & sen umgicks jag med Sara & Vixi. Hade iaf en bra dag, såg film på kvällen åså.
Vad hade ni för er?

Idag blir det jobb igen, sen bara ta det lugnt!

52 dagar kvar

Galet trött så jag ska sova redan! Nyss kikat på BB, faaaan för Roza! Vad är det för fel på bruden? Ut med fanskapet.. Jävla psykfall. Usch!

Spenderat kvällen hos Vixi & Sara. Måste upp och jobba imorgon, de behövde folk på hotellet så bara att ta sig dit. Lite extra pengar till resan skadar aldrig! =)

Sov gott med er så hörs vi imorron! :)


i see trees of green, red roses too


vad gör ni?

Hej babes! :) Allt bra med er idag? jag själv är super trött och har huvudvärk.
Och kvällen kommer att bestå av så lite som möjligt, har varken ork eller lust till något alls.

Vad har ni för er ikväll?

heaven is a place nearby


Sjukt hur fint ljuset blev tidigare idag, ljuset utomhus ändrades så det blev typ persikofärgat.


har man lite att göra så har man

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
Skit i det så lever du längre ;)
2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Oboy (a)
3) I ditt senaste sms står det?
Åh :$ och jag med dig (a)
4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Rihanna - Love the way you lie, den där part two
5) Var är din kille/tjej just nu?
-
6) Välj ett ärr på din kropp?
Underläppen? annars har jag inga speciella
7) Vilka är dina favoritfärger?
Svart & lila
8) Vilka i ditt liv litar du på?
Dom är inte många
9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Vill inte byta
10) Vad skulle du göra om någon random sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Kom så går vi
11) Hur ofta svär du?
Alldeles för ofta
12) Litar du på alla dina vänner?
Nej!
13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Nej
14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Everything happens for a reason, ja!
15) Säg några saker du inte tolererar i ett förhållande?
Otrohet & lögner
16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Can't tell you bitches ;)
17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
att han är ärlig, omtänksam & snäll!
18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Skaffa en bebis? :D
19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Ingen :D Vem behöver veta nått liksom, kan blogga direkt ist ;)
20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Ja det tror jag :)
21) Vart togs din profilbild?
På toaletten
22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Roooooosa cykel! Hade behövt en (a)
23) Vem känner dig bäst?
Sara & Vixi
24) Vad är helgens planer?
Chilla med Sara!
25) Vad har du på dig just nu?
underkläder, leggings, linne & tjocktröja
26) Har du någonsin slagit ett träd?
Det är möjligt
27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Jarå
28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig sova
29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Inget av det
30) Finns du där för dina vänner?
Absolut
31) Gillar du att umgås med andra människor?
Ja =)
32) Har du lätt att förlåta andra?
Kanske, nja inte direkt
33) Skulle du någonsin dela din pojkvän/flickvän med din bästa vän?
NEEEEJ! :O
34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Ja, maaaaaaamma, eller jag pratar med henne men hon lyssnar inte :'(
35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Nja, kanske det kanske
36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Nej förhoppningsvis inte!


tvättar


Håller på att tvätta lite, usch så roligt!!!!!!! :D
Värsta skoldagen på länge idag alltså, varit på riiiiktigt dåligt humör, nu ska jag en sväng till tvättstugan & sen gå till Sara! Tjing :)


8.15 - 17

God morgon :)  Måste iväg nu till skolan, börjar 8.15 slutar klockan 5! Borde vara olagligt att gå så länge.
Ska kriga mig till bilden idag, andra gången sen efter jul. Känns ju sådär jätte bra :S
Måste verkligen dit med tanke på att jag har fått CSN varning, alltså om jag fortsätter skolka drar dom studiebidraget, inte okej!!

Så ja, vi hörs efter 5! Hoppas ni får en fin dag :)


Noll inspiration, vad ska jag blogga om?

Känner att blogg inspirationen är på topp just nu, eller så inte. Åhh, har verkligen inget att skriva om, orkar inte dag in och dag ut skriva om vad jag gör eller gjort osv. Så snälla, vad ska jag blogga om??


Hängselbyxor???????

Veeeeem vet vart man kan köpa hängselbyxor i jeans just nu?
MÅÅÅÅÅÅSTE HA ETT PAR!


VÅÅÅÅR




Känns som att det äntligen faktiskt kan bli vår i Luleå också!!
Riktigt härligt, mindre härligt med all äckel slask.. Ogilla!

Just ja, var iväg med Vixi & hennes mamma på Storheden tidigare, bland annat en sväng på Ö&B, vet ni vem som var där? Ballie, Dessies kompis! Lite kul att hitta en sån filur på Ö&B i Luleå av alla ställen. Nog om det..

Faktiskt sugen på att lägga mig redan, ap trött just nu, skulle kunna sjunka under marken.
Så tror jag ska sova! Hejsssssss :)

Och Luleå, krossa inavels SAIK ikv!



God morgon på er! Pyser iväg till skolan, gladare och positivare än jag varit på länge!
Sovit ruskigt bra, antar att det har sina anledningar (a)

Hämtar Hugge direkt efter skolan, så vi hörs väl någongång efter 4 skulle jag tro!
Tjing =)


Jokke sitter nagelmodell på engelskan!

resize_p210311_1 (MMS)

Jokke sitter nagelmodell på engelskan!


skola 12.25-17


Sjukt taggad på skolan! Syns det? Huuuuuuvva!
Slutar klockan fem, vi hörs då!


LUUUUUUUUUUUUULEÅ!

HELVETES VAD JÄVLA UNDERBART!!!!!!!!! LUUUUUUUUULEÅ!


ingen update

Hej på er folket! Blev inte att jag uppdaterade igår, först hann jag inte på morgonen, sen var jag med sara & vixi hela dagen/kvällen! Vi chillade lite åså igår kväll, inte mer än så.. Nu måste jag till stan & sälja min Minus 30 biljett.

Hejs

dagen

Hej babes! Vilken seg dag det har varit roligt fast kul endå..
På eftermiddan ringde min fru till mig, frågade om jag skulle komma och fika för att Lova fyller år idag, så gick dit, spelade lite kort och fikade. Pratade lite om helgen annars tog vi det bara lugnt.  Vad har ni gjort idag? :)


hemma idag

Usch vilken seg dag.. Vaknade efter elva, orkade inte fara till skolan idag. Hade huvudvärk & ont i halsen när jag vaknade, fortfarande helt död sen igår. Och träningsvärk, herre min gud alltså! Mina vader, lår och röven, tog mig nästan inte upp ur sängen, då är det illa.. Ännu värre var det att gå på toa, näst intill omöjligt.

Nu ska jag hoppa i nå kläder, suttit i morgonrock sen jag glev upp, i ca 2 timmar!

Lyckad dag!

Shit så slut jag är, helt körd och jag har inte ens ansträngt mig idag. Skumt de där!

Blev iallafall en lyckad dag på Arcus, jätte söta och tävlingsglada barn, Elias Fälth från Luleå Hockey var där och massa snyyyyyyygga personliga assistenter/lärare till de funktionshindrade! Ne nu ska vi inte vara såna..
Men iallafall, hade roligt och det var riktigt trevligt! 

På väg hem fick jag världens huvudvärk så jag ville bara sjunka under jorden. Kom hem och höll på att dö av hunger & nu fryser jag snart ihjäl. Kanske man ska stanna hemma imorron? Är inte helt frisk så..

Tanken var ju att gå på hockey ikväll med Emma & Jessica, men orkar verkligen inte med min huvudvärk. För man kan ju inte direkt påstå att det är tyst på en hockeymatch så jag skippar det.. Sista chansen för Luleå att spela hemma & jag hoppas att de vinner över Djurgården & slår ut dom nu, hade suttit riktigt jääääkla fint!
Får helt enkelt följa matchen på nätet ist, de duger det med.

Ska kila en sväng och göra något ovettigare, hejs!


Flera av skolorna under prisutdelningen!


mot Arcus!


Nu ska jag börja röra mig mot stan.. Blir att åka mot Arcus och spendera dagen med funktionshindrade från hela norrbotten om jag inte har helt fel? Inte sååååå kul kanske, men bara att bita ihop..
De ska tävla i olika grejer, friidrott, osv osv. Dom tycker iallafall att det är jätte kul!

Vi hörs i eftermiddag!


tiiiired

Har bråkat med min läppiercing hela kvällen, sett BB, målat naglarna 56 varv, sett plastikdoktor grejen på tv!
Och självklart varit på super humor tack vare den bästa! :)
Trött som ett djur, behöver verkligen sova, imorron är det dags för aktivitietsdag på Arcus för funktionshindrade.. Min klass hjälper till som funktionärer? Om det nu heter så.. Jävligt otaggad, men jag far endå, inte ett dugg sugen.. men jaja, mina bröder är där iallafall, de är båda personliga assistenter så =)

Mååååste sova! Puuuss på er!

Ciiiityville in my ♥


skit samma att mina ögon ser miffo ut..
Jag har snuskigt tråkigt, spelar Cityville på facebook ;)
Tycker att Big Brother ska börja, vill hemskt gärna gå och sova.

bBlääääää, hörs sen ist!


2011-03-15


Sticker till skolan! Slutar halv 3, hörs däri krokarna!



BB

Hej babes! Såg ni Big brother? Faaan vad jag skratta åt Simon ikväll alltså! Haha vilken skön snubbe ;)
Och Christian, fyfan alltså! Cool kille de där, han dansar ju precis hela tiden, överallt :D Och nu ikväll när han gick med hästen där? Hahahah!

Ne fyfan! Måste sova nu, ska ta mig till skolan imorron, SUCK!
sov gott


you make me smile


hemma idag

Hejhejhej åter hej! Allt bra med er? Med mig är det fint, förutom att jag är krasslig, täppt i näsan men samtidigt snorig, trött + huvudvärk. Stannade iallafall hemma idag men måste ta mig till skolan imorgon.

Jaja, bloggar bättre sen när jag sitter på min dator! :)


2011-03-13

Blir inte mycket mer än såhär idag.. Såg nygg BB, synd bara att Sanna åkte ut. Ut med Nicky!! Hur kan ni som röstar vilja ha kvar han? Han är ju falsk så det bara skriker om det, nej usch. Ut med han nästa vecka och så fort det går att få ut Roza, ut med henne!

Nu tänkte jag se film, börjar bli dålig nu, massa förkyld helt plötsligt, kanske feber på g, får väl se. Så skolan imorron återstår att se! Hade varit skönt att vara hemma.
Aja, gonatt på er!

this is my life my friend and this is my time to stand


Kärlek!! Underbart!


nytt








Halsband + örhängen

Vad på stan igår med mamma & moster, fick med mig lite hem, inget som jag direkt hade behövt eller tänkt köpa förutom leggings. Kommer väl till användning iallafall.


Leaving home

God morgon!

Eftersom att gårdagen spenderades hos Monica så blev de inge bloggande. Förlåt för de..
Monica ville ha fika, så jag och Maja & Hugge såklart, bakade kladdkakemuffins & rulltårta, sen stannade jag kvar och såg på melodifestivalen med Maja.

Håller inte riktigt med svenska folket om att Eric Saade skulle vinna, visst han klarar sig nog bra i Tyskland, men hade hellre sett Nicke Borg som vinnare. Diggar låten, sen har han jävligt skön röst! =)  

Nu måste jag iväg och jobba, blir först en snabb frukost, råkade visst sova lite för länge!
Ha en fin dag!


stan

Hej! Har vart på stan idag, med mamma & moster. Fick med mig lite grejer, mer än jag trodde och behövde..
Nu ska jag över till Monica en sväng, så vi hörs! =)

Död bebis på tunnelbaneperrong






























Ja vad säger man? Helt jävla totalt sinnessjukt!!

KÄLLA:
Aftonbladet


go middag!

Hej! :) Håller på att laga mat nu, blir tacos idag! Muuuumma! =)
Moster + kusin är här idag, tills imorron skulle jag tro, trevligt trevligt.

Hunnit med att vara barnvakt också, åt Hugge som vanligt & sen blir det att vara med Sara..
Vad gör ni idag? =)

sovdags!



Nu väntar sängen! Natti


LULEÅ!

LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå
LuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleåLuleå



omdöme, skor, barnvakt

Tjena! Sticker till praktikplatsen jag hade, hämtar mitt omdöme & sen far jag och lämnar tillbaka ett par skor & så.. Vid 4 hämtar jag Hugo, om inte dagis ringer innan, ska vara med han och de andra två barnen till halv 10, eller nått sånt :) Yeah! ;)

Så vi hörs senare :)


Big brother


Favoriterna! Simon,Martin, Gurkan & Sonia!
Sen är Roddan, Christian & Sanna helt okej, samt Vanessa!

Avskyr Nickey mer och mer för varje dag, ogillar Katerina, hon är dock bättre nu utan Cilla i huset.
Roza tål jag inte, fyfan vilken människa, rösten & dialekten tar död på mig!

Vilka är era favoriter? Och vilka vill ni inte se mer av i huset?


toarulle toarulle




Ser Big Brother, de sjunger toarulle!! Yey, utöver det gör jag inget förutom att leka med camen!
Kul liv!


Skit i alla onödiga kommentarer!

Fan va jävla less jag blir på alla kommentarer som består av följande: Hej fin blogg, hur mår du? Hej hur är läget? Allt bra idag? osvosv.. Hur ofta bryr ni er på riktigt? Ni är ute efter läsare, ja!
Men för helvete om ni ska kommentera, kommenter något som hör inlägget till, annars kan ni lika gärna skita i det!

Och sen för att lägga till, jag använder INTE bloglovin, så fråga inte om vi ska lägga till varandra!
Min bloglovin är till för att mina läsare ska kunna följa min blogg, punkt slut! Tack för mig!



schuuuul

Hinner inte skriva mer än detta, måste till skolan! Tjing


får får inte får får får lamm

Jag ska inte titta på Big brother ikväll! Varför inte? Jo för att jag ska sova. Jahapp, det var ju trevligt. Absolut!

Tur att mamma inte är i köket, hon verkar tycka att jag är skum när jag pratar med mig själv och hon tycker inte om när jag sjunger i köket heller, haha! Känner mig så bra alltså.. Not!

Dagen då, skola till tjugo över 2, brandlarmet gick, jävla torkskåp eller nått på säravdelningen som var överhettad, LYCKAT! Återgick till det normala sen, hade ju blivit lite gladare om det brann på riktigt, att hela jävla skolan stod i lågor, what a wonderful feeling liksom! ;) Men nej, inte ens en liten elds.. ja vad det nu heter..

Kom iallafall hem, var hos Monica med Hugo, tittade på någon film, tittade på Pippi, tittade på Emil, sen dampade vi istället! Hugge hoppa runt i sängen som om han druckit 45 energidrickor, heeeelt galen! Jag kittlade han då blev han värre, så hoppade han på mig, knuffa ner mig från sängen osv.. Helt galet, aldrig sett han skratta så mycket =) Fast sen är det väl inte så stor chans att han kan knuffa ner mig från sängen när han är 2 år, men han försökte iallafall, så skulle jag åtminstone låtsas ramla ner, så råkade jag visst göra det, poäng till mig där! ;)

Nå väl, promenad med Vixi på kvällen, en inte alltför lång, blåste så äckligt mycket så det gick inte å va ute, hemskt! Sen då, resten av kvällen har jag bara suttit här.. Nu ska jag tvätta bort mitt smink, sen sova!
Puss å gonatt på er!


bild från när jag och Hugge var och tittade på fåren under lovet..


Promenaaaad!

Hello dudes! Sugen på en promenad, vad sägs om det? Kör fan på det. Ska höra med Vixi om hon ska med..
Svarar på kommentarer & bloggar sen! Hejs

you make my day

God morgon! :) Morgonen kunde inte börja bättre, loggade in på msn å fick vääääärsta fina meddelandena! Sötnos!
Måste tyvärr fara till min älskade skola nu, jag älskar skolan.. Visste ni det? Nonononononono..
Slutar halv 3, hörs efter de! Pussen :)

talking to the moon

Orkar fasiken inte blogga mer idag.. Helt trött..
Blev en timmes promenad idag med Vixi.. Har träningsvärk i ena skinkan av någon konstig underlig anledning, ont i fotlederna också, säkert för att jag alltid promenerar i converse, inte direkt bra för fossingarna, men whaaaaaat ever!
Converse är ju inte direkt skorna de skulle rekomendera som promenadskor, men det duger!
Promenad imorron med, slutar tidigare än 5 så hinner kanske gå medans det är lite sol! Yey :)
Hör av er om ni ska med ;)

Dags att sova, renbäddat sängen, men hade mest velat duscha också, jävulskt underbart då liksom, ny duschad & renbäddad säng, i loooooooove it! Hihi.. Natti

slut på det roliga.


Det var kul så länge det varade? haha heter det så.. Försökte låta lite smart eller så ;)
Jaja, lovet är slut, fan ta den som bara låter oss ha en vecka lov, men tacka fan den som ger oss många lediga dar & lov under vår terminen, snart är det fan sommarlov! Eller inte riktigt.

Skola idag då, 12.25 - 17, tvättstuga direkt efter skolan, yeah! Så kan de va.
Ska ta en promenad sen ikväll, ensam ut i mörkret med musik i öronen, inte för att jag vågar men jag gör det endå! Vad har ni för planer för dagen?

Mer än så hade jag inte på hjärtat för stunden.. Har ni tur mobilbloggar jag.
Annars är jag fullt upptagen med tråkiga lektioner och
Neger & President!!
Puss!


Love

Now Hollywood wants to make you think they know what love is.
But I'm a tell you what true love is.
Love is not what you see in the movies.
Its not the ecstasy, its not what you see in that scene
you know what I mean? I'm telling you right now, true love is sacrifice.
Love is thinking about others before you think about yourself
Love is selfless not selfish. Love is God and God is love.
Love is when you lay down your life for another
Whether for your brother, your mother, your father or your sister
Its even laying down your life for your enemies,
That's unthinkable, but think about that
Love is true
Think.


I'll put you in front of me
So everybody can see
My love, this is my love
I know that I'll be alright
As long as you are my guide
My love, this is my love

Love is patient, love is kind.
It does not envy, it does not boast
It is not proud. Love is not rude, it is not self-seeking
It is not easily angered, it keeps no record of wrongs
You see love does not delight in evil but rejoices with the truth.
It always protects, always trusts, always hopes, it always perseveres
Love never fails. Love is everlasting
Its eternal, it goes on and on, it goes beyond time
Love is the only thing that will last when you die
But ask the question why? Do you have love?

I'll put you in front of me
So everybody can see
My love, this is my love
I know that I'll be alright
As long as you are my guide
My love, this is my love

There is no greater love than this than he who lays down his life for his friends
Now are you willing to lay down your life for your friends?
You're probably willing to lay down your life for your mother
your father, or your best friends
But are you willing to lay down your life for even those that hate you?
I'm going to tell you who did that
The definition of love is Jesus Christ. He is love
The nails in his hands, the thorns in his brow
Hanging on a cross for your sin my sins
That is love he died for you and me while we still hated him
That is love
God is true love, and if you don't know this love
Now is the time to know, perfect love

I'll put you in front of me
So everybody can see
My love, this is my love
I know that I'll be alright
As long as you are my guide
My love, this is my love

Vad är kärlek för er?

Jag är bra!


Jag vann en tävling igår hos Millah, snart är den vita fina ringen min!
Lite bäst jag känner mig, tusen tack! =)


bra dag!



fin frisyr! ;) hähä.

Heeeeeey babes!
Haft en toppen dag, först jobbat & sen varit hos bror till cirka klockan 7.. Tog en promenad hem från stan också, ca 6 km, en rask promenad med min kondition är inte att rekomendera, hojja!! Men jag lever ;)

Nu är det dags för Big Brother, ut med jävla Katerina eller Cilla! Blää!


jobb & kalas



Sticker iväg och jobbar & till min bror för att fira han! Ha en fin dag


Grattis bror!! =)

Slö tittade på Andra chansen igår & det enda rätta var ju att The Moniker gick vidare, love it! =)
Spelade kort med Sara & Maja, sen bara med Majsan när Sara gick hem.. Spelat till nu just innan ett, trött nu alltså..

Idag blir det sova nu ett tag, upp och jobba sen hem till brorsan & hans tjej för att fira min bror som fyller 24 år idag!
Gå in på hans blogg och gratta honom vettja! Den hittar ni här! Tror han blir superglad!

Nu tänkte jag sova! Gonatt på er!


71 dagar till värmen - Eftalia Aqua

Nu är det bara 71 dagar kvar, låter länge, men det känns så nära när man tänker att de är 3 veckor kvar av mars, sen är det bara april kvar & sen åker vi 15 maj! Helt jävla underbart!
Sen att vi är hela tjocka släkten som åker gör mig inget, blir bara kul att hitta på något alla tillsammans & framför allt att Robin & Johan ska med! ♥ Sammanlagt är vi ca 21 personer som åker tillsammans från Luleå, redan då är planet nästan fullt ;) Då är det nästan bara släktingar inräknat också. Det blir nog bra!
Hade dock velat ha med mig någon annan..

Hotellet vi ska bo på är nybyggt när vi kommer, därför finns det inte riktiga bilder än, bara arkitektbilder.






Lite allmän info om hotellet:
11 vattenrutschbanor
All inclusive
Tennis, bordtennis, olika turneringar
Shower & live musik
Gym
Internet på rummen (bra för mig)

Tycker det låter riktigt riktigt bra! :)


Diss: Luleå lokaltrafik

Hatar ben utrymmet på lokaltrafiken här i Luleå, helt sjukt..
Jag är 178 cm och jag hatar att det fucking inte går att sitta rakt utan att ha knäna upp i hakan. Får min bror plats ens? Han är 194 cm, tvivlar på detl Vilket jävla svammel..

Åkte däremot en buss igår där det var typ iallafall 15 cm kvar till nästa säte, dock används den bussen då aldrig då jag åker hem & det är säkert bara så på typ en buss av alla bussar som LLT har.. Tänk på oss med långa ben vafan!


tråkigt liv

Har kommit på hur extremt enformigt och tråkigt mitt jävla liv är.. Vi tar som exempel en vanlig skolvecka..
Kliver upp kring 6, duschar & äter, fixar mig går till bussen.. Är i skolan från åtta tiden till cirka klockan 3, 12.25-17 på måndagar.. Sen hem, äter, sitter lite vid datorn, umgås med nån, sover. Hur kul är det liksom?

Nu har jag haft lov, vad har jag gjort för vettigt? Jag har varit med Hugo, vilket jag inte klagar på, gått utanför dörren lite för lite, haft jävligt tråkigt, suttit för mycket vid datorn. Helt enkelt gjort jävligt lite. Okej, jag har tränat, duktigt av mig! Men sen då?

Jag har inga speciella intressen, finns nog fan inte mycket som jag tycker är roligt att göra ens, jag kommer gå i pension tidigt tror jag.. Åh herregud!

Vad tusan krävs för att det ska hända mer? Behövs inte vara extrema grejer, men nått som skiljer sig från allt de skit tråkiga jag gör nu. Sen att jag somnar tidigare än en pensionär gör inte saken bättre, de senaste dagarna, och veckan innan lovet och så, har jag lagt mig just efter klockan 10, ja nu iofs efter Big Brother klockan 11, somnat senare vissa dagar men endå. Känner mig fett tråkig!

Någon mer än jag som har ett tråkigt och enformigt liv? Hör av er så styr vi upp våra liv tillsammans!

promenad!

Hej :) Nu sitter jag hos Vixi, med henne, Sara & Maja! Ska snart ut på en promenad åsen ta det lugnt..
Blev tydligen ingen träning idag men jaja. Hoppas ni har en bra dag & en fin kväll! :)

i was born this way

My mama told me when I was young
We are all born superstars
She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir
"There's nothin wrong with lovin who you are"
She said, "'cause he made you perfect, babe"
"So hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"


I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way

runaway baby

Jahaja, de senaste dagarna har jag varit mycket med Hugo! Busat hur mycket som helst han har varit helt tokig.
Sprungit runt och jagat varann och skrattat osv, måste sett ut som nå psykmänniskor! ;)
Fattar inte vart han får all energi ifrån heller.

Har varit lite med Vixi också, slingat håret igår. Och tränat på gym för första gången i mitt liv, det är fan duktigt endå! eller? :D

Idag ska jag vara med Vixi, ska iväg till stan med Maja & Sara en sväng, sen träna i eftermiddag! Vad gör ni idag?




Lill pojken visar musklerna efter en boxningsmatch! Vem tror ni vann?


borta med vinden


Nu sticker jag iväg med Vixi på äventyr! ;)


perfekta presenten, ge mig?



Komplimanger uppskattas



Alla komplimanger värmer!
Men speciellt de som är mest speciella, från den bästa! (a)


Film tips, Älska mig, se den direkt på bloggen!

Den här filmen såg jag igår kväll. Helvete så bra den var! Jag tycker att ni alla borde se den!
Fan vad jag grinade! Hade ont i hela kroppen när filmen var slut!



tom

Jag har sett film.. Är helt tom, fan va ledsen..

Born this way & hold it against me



Dessa två låtar är hyffsat nya och riktigt bra i mina öron.
De har krävt ett par lyssningar innan jag verkligen tyckt om de, men nu fan! :)
Britneys låt med bra bas, då är det riktigt bra!! =)
De växer hos mig hela tiden.. Vad tycker ni om låtarna?


EEEEEEMIL!


Trött som ett djur, såg på Emil i Lönneberga med Hugo ett tag, somnade!
Men lilleman är inte trött, han springer runt och skrattar & slänger legoklossar överallt +
att han skriker EEEEEEEEMIL, som Emils pappa gör i filmerna..  Go pojk det där! :)

Just ja, köpte ju en hårfärg, slingfärg rättare sagt igår. Kanske ska slänga i den senare?


barnvakt!

Hej folket :) Har ni det bra? :) Jag är hos Hugo, varit här sen halv åtta och varit barnvakt. Han har ganska nyss vaknat och läser en bok med min syster just nu.
Ska väl ge han något att äta så att vi kan gå ut en stund och leka senare, om han vill :D
Vad ska ni göra idag?

Skit fint väder här i Luleå, varit det sen i lördags? Helt underbart! Har vart soligt och riktigt varmt, +10 grader åså, våren är på väg?! ;)

Nu ska vi hitta på något, ha en fin dag! :)

RSS 2.0