fyll frys

gokväll! :) Sry att det inte blivit ngn uppdatering idag, sov ju som sagt hos crille, tänkte ju gå hem på förmiddan, men vi låg i sängen till typ halv 4, sen gick vi upp och såg på tv resten av eftermiddan ungefär, så jag stannade där till ca 21.. 
Måste även få gratta M&M till deras bebis! :) Det blev en liten pojke :D Hoppas jag får se honom snart! :)
Annars idag så har inget spec hänt, förutom att jag är rätt så trött nu, kanske slår på ngn film lr nå! :) ska hursomhelst inte sitta vid datan länge till, det var ur tråkigt! :D

Men jag hörs iaf av mig tidigast imorron, om inget intressant behövs sägas! :)
Sov gott..







-Jag skickade ett brev till dem för ca 6 månader sen.. 
Kan du förstå hur länge jag har väntat på svar?! :O
- I 6 månader?

Full frys xD Sjukt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0