godmorgon :)

jag är såå trött :s
jaha, då har ju mamma bett mig vakna 8 ungefär för att vi ska fara å städa, å inte är hon vaken nu heller, så jag sitter vid datorn tills hon vaknar :) ska nog gå å se om det finns ngt å äta, är hungrig.

nu så har jag iaf ätit frukost och mamma har vaknat :D sitter å lyssnar på musik just nu och pratar med alexandra på msn :D hon är den enda som är vaken typ ;)
snart åker vi till stan, sen när jag kommer hem kanske jag lägger mig å vilar å ser på tv/film :D lr så ringer jag vixi å ser om hon kommit hem.  ingen ide å ringa crille för han sover bara :D
det är ju söndag så jag ska typ bara ta det lugnt.
imorgon är det skola, ny vecka, snart jullov :D jag längtar typ.

nu ska jag göra mig i ordning, uppdaterar senare kanske :D

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0