gokväll ;b

första inlägget lär ju inte bli så avancerat :D

hade lite otur idag då jag och crille skulle till honom, ofc hade gasen frysit på vespan, så vi fick ju stå med den en stund, sen när vi är påväg å ska svänga in vid infarten till han, så ramlar vi :o det var sjukt jävla haaalt ;C aja, slog bara benet och armbågen som tur var :p fast det första jag gjorde när jag ställde mig upp var å kolla så mina skor inte gick sönder xD sen iaf så var vi hemma hos honom, hans mamma frågade om vi ville fika, så vi gjorde det, sen gick vi till hans rum, han skulle kolla ngt på datan så jag spelade kort med mig själv :D vi tänkte gå till Ica hela dagen men det blev aldrig av :P så vi gick hem till mig vid tre ngn gång, jag skulle typ äta midddag, när ja kommer hem så ser jag att min bror kommit på besök :p han skulle tydligen äta middag med oss sen skulle han vidare till en kompis å se på hockey :D

sen efter jag ätit så gick jag och crille till konsum, det var skit kallt :/  skulle handla åt mamma lite, sen gick han hem, så jag gick hem å satt å snackade lite med mamma och monica om julklappar åså :D klockan var typ innan sex, sen helt plötsligt var klockan kvart i 8 ;o dags för dansbandskampen tänkte jag :P men inget sånt blev det :P ngn annan snodde Tvn :P så jag gick och badade en stund, skönt var det, låg även och läste :)

Just nu sitter jag iaf hära å lyssnar på musik å försöker komma på ngt kul å skriva :D finns dock inte ngt kul å skriva just nu :D

Ska försöka skriva varje dag :D Ha en trevlig kväll ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0