onsdag

Godmorgon =) Här sitter jag å lyssnar på musik, snackar med sanna på msn. Ska strax skicka sms till vixi å be hon komma hit när hon är klar. Det är  favo idag på skolan, då man får göra eget schema för hela dagen. ;o Tror inte att jag gillar den dagen ärligt, den är jobbig.  Och jag vet inte riktigt vad jag ska ha för lektioner, HK iaf, måste typ ha matte, ligger efter :/ åså SO , Islam redovisning på fredag tror jag. ;p
Började ju se SATC igår, den är ju skit bra. =) Såg ej klart hela :/ Ska fortsätta idag, om jag kommer ihåg. =D Jag tycker iaf att den var jätte bra hittils. :)

Nu är det ju så att jag la till punkter i alla meningar typ, kanske inte alla, men skit samma! :D Gjorde det endast för att Mia frågade om jag brukar skriva stor bokstav efter alla punkter! Jag gör ju typ aldrig punkter så det är lite svårt. :) Jag ska bättra mig Mia, jag lovar. =) menmen..


Snart är det iaf jul, jag längtar typ :)
När brukar ni börja julpynt åså? :)
Själv har vi inte börjat, lite tidigt ju :/ :P

Nu är det dags för skola, kan ju alltid skriva efterskolan om det hänt ngt skoj, lr ikv =)
Have a nice day :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0