SATC :)

bror har varit här och lämnat SATC filmen åt mig :) hoppas den är bra =) å jag kommer inte in på msn heller! =( skit!

jag hatar serien House, jag blir så arg på han house! ;o jag vill typ. åhhh.. asså jag vet inte! jag blir bara så arg!! han är så otroligt otrevlig å allt vad man nu kan vara, allt annat förutom positiv :O han är knäpp! å i dagens avsnitt var det ju typ två bröder som var sjuka, jag hängde inte riktigt med från början, men asså, det verkade ju som att han ville att dem skulle dö! huvva. i don´t it! å ni som känner mig vet ju att jag kan sitta å typ svära åt folk på tv/film (a) nog om det!
har nyss sett andra avenyn reprisen, då jag missade avsnittet som var tidigare ikv för jag var hos crille =)




menmen, nu ska jag iaf gå å se sex and the city=)
skriver i morgon =)

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0