sammanfattning

Hej igen, ska dra en kort sammafattning av min helg plus idag.. :)

Fredag:Var i skolan, hade prov i SO - Kina, det gick ganska så bra faktiskt. Efter skolan var jag med Vixi, sen var med Crille, vi såg Talang och mös. Inget speciellt faktiskt.

Lördag: När Crille farit hem for jag med Vixi & Sara till dollarstore och skokanonen, sen in till stan. Handlade inget om jag inte minns fel. Sen var vi ute heeela dagen och tog det lugnt, gjorde hål i läppen, i överläppen på vänster sida. Vi såg Robinson sen gick vi ut och gick.

Söndag: Jag hade nog mest tråkigt, var med Vixi, det var bra väder så vi var ute hela dagen. Sen mot kvällen tog jag det lugnt.

Måndag: Vart i skolan, sen städat toaletten sen for jag och mamma och städade, fixade en tid hos frissan åt Vixi, samma dag och tid som jag. Vi kom hem vid 8 så då spelade jag kort med min syster sen har jag bara sett Project runway.

Det är vä vad jag har sysslat med. Hade tänkt kika in på några sidor nu, vill prova beställa från ngt nytt ställe! :D
Vi hörs i morron
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0