CSI NY

Tja! Allt bra?

Sitter och ser på CSI NY nu.
Dagen har bestått av skola, började kvart över åtta med Svenska tror jag, fast vi fick bara veta lite om våra lärare, sen skulle vi berätta om oss själva. Var väl helt ok. Våra svenska lärare var typ roliga. De flummade rätt mycket.
Ja, den lektionen slutade iaf före 11. Eftersom att ingen hade någon aning om vi skulle ha någon lektion efter eller nå så trodde de flesta att vi slutade. Men icket, vi hade istället hål timme i ca 2 timmar. Drog en sväng med Jokke på stan sen tillbaka till skolan så satt vi å chilla resten av tiden.

Vi trodde även att vi skulle sluta kl, 17!! Vi hade iaf matte i en timma, sen slutade vi. Tur det.

När jag kom hem åt jag. Sen tog jag Hugo med mig på en kort promenad för att möta Vixi. Vi gick hem till henne och efter hon ätit gick vi på en lång promenad med Lova & Hugo.
Sen skulle jag ju hem och lämna Hugo, gick upp för att prata lite med Monica, men jag somnade där i soffan istället. Ja, sen kom mamma & Tobba, så pratade vi lite, sen gick vi hem.

Vill du veta nått annat? Det blev väldigt detaljtrikt(?)

Okidoki, ska läsa lite bloggar nu iaf och sen återkommer jag kanske om jag inte somnar

Kommentarer
Postat av: Lexie

med mig är det bra :) hur är det själv?

2009-09-02 @ 07:59:58
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: cecilia

sorry om jag inte svarat förrens nu , men jag hinner verkligen inte med allt :(



nåja, huuur har du haft de i skolan & nöjd med gymnasiet? =) jätte nyfiken hära!!

hiohi du var inte ensam om att ha pirr i magen första dagen ;)



kram på dig!

2009-09-04 @ 16:16:34
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aha okok.. Njaa, ska fixa till den lite osv.

Njaa, jag vet ju inte ännu vars jag vill ha den, antingen på armen lr så nere på vaden, fårse. Men kommer nog ta länge innan jag gör den.

2009-09-05 @ 10:50:55
URL: http://jiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0