Köpte en ny mobil

God kväll! Har kommit hem från Vixi för ett tag sedan, sen dess har jag kollat mail och svarat, facebook och pratat med mina bröder på msn.

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag köpte en ny mobil, bara sådär. Så efter maten frågade jag min låtsas pappa om vi kunde iallafall åka och titta på den, vilket vi gjorde, så jag köpte den på en gång. Den är super fin. Vill du se?

LG KS360. Super sweet. Hel nöjd. Bara att den är lite svår att lära sig än så länge, men det kommer..

Ska iallafall leta fram ett gammalt SIM kort nu så jag kan använda den gamla också, till MP3, då jag ej kan ha den nya mobilens headset i öronen.
Ses

Kommentarer
Postat av: Brazzeanders

Snygg telefon.

En sån vill jag också ha!

Ha de gott.

Hälsningar från ett regningt Rio.

2009-08-22 @ 01:18:50
URL: http://www.metrobloggen.se/riodejaneiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0