dan före dan före dan före doppare dan..

God morgon sweethearts. Vaknade klockan 5 imorse, bara för att inte försova mig. Så då kliver jag upp tidigare, annars är jag så trött senare, höhö.

Nu är det typ snöstorm ute i stortsett, vilket inte lockar en till att gå ut, helvete!!! Tur att man har nära till bussen & att bussen stannar utanför skolan sen. Så bara en sväng genom stan behöver jag gå idag.

Har ingen aning om när jag slutar idag, tror att jag går full dag, iofs endå bara till klockan 2, beror ju på hur snäll matte läraren är. Vi får iallafall se våra prov idag, håll tummarna för att det gick bra, iallafall med ett G.

Imorse så jag duschade tappade jag min kula till läppiercingen, hoppades innerligt att jag skulle hitta läk kulan, vilket jag gladeligen gjorde. Men det tog ett tag.

Nu måste jag kila, ska hinna lite grejjer innan jag drar.
Hörs i eftermiddag .
Pussss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0